Mai edzés

2 spárga 1 percig

csak KK swingek

50 swing@16kg

6-6 snatch@12 kg

10-10 swing JK 12 BK 8 és fordítva

10-10 swing JK 12 BK 4 (nem negyven) és fordítva

10-10 swing JK 12 kg BK 16 kg, na, ez ktszer is koccant!!!

3-3 windmill, a 2. windmillnél mindkét oldalon a lábfejem mögé tettem le a tenyeremet,nyújtott láb

2X 4X 3-3 MP a 8 kilóssal, a bal kezemhátam baromi gáz

3-3 MP JK,BK, a bal kezemmel csak egyszer tudtam kinyomni rendesen.

Reklámok

2 hozzászólás to “Mai edzés”

  1. Erdodim Says:

    Ani,
    1. mit jelent pontosan, hogy a bal kezemhátam baromi gáz?
    2. az utolsó nyomás, ahol ballal csak 1 ment ki, hány kiló volt?
    3. hát a snatch? nem volt mégsem?

  2. tiekuanyin Says:

    Mis,

    1. azt jelenti,hogy megint nem tudom megcsinálni csak erőlködve a kinyomások kb. felét a jobb kezemhez képest,és ezzel igen elégedetlen vagyok.

    2. 12 kilóval volt az utolsó nyomásos kör

    3. a snatch-teszt most jön…elpücskörésztem a fotókkal,de holnap már nem lesz időm 😦 de bloggolom még! tuti ezer alatt maradok 5 perc alatt 🙂

Vélemény, hozzászólás?

