Tegnap

A masszázsolást hajtottuk végre (ill.én voltam a felelőse) egy 2000 fős rendezvényen.

Egész nap felváltva zuhogott vagy nem. Kicsit sütött a napocska is, de inkább nem.

Reggel elkezdtük,le is tudtam a napi edzésem egyik felét, cleanben cipekedtem be a nagy sportpályára 🙂 farmerjárásra alkalmatlanok voltak a súlyok.

Vidáman kipakoltunk. Az én helyem két fenyőfa között kicsit bonyolultabb,mert a mini talpmasszázs-okítást is én tartottam, melyet eddig minden csoport nagyoon szeretett.Ez most nem a Pedicomos lábfejtorna,hanem egy 8-10 megkomponált mozdulatból álló kis ismeretterjesztés,persze gyakorlati- egyik lábán betanul az illető, a másik lábán “levizsgázik”. A tavalyi részvevők, eléggé sokan, lelkesen és a “már szakértő” hozzáállásával mosolyogtak az újakon 🙂

Sokat nevettünk.

Amúgy masszíroztunk. Ez úgy kezdődik, hogy odasompolyog az Első Alany, egyikünk elkezdni masszírozni. 3 másodperc elteltével egy komoly tömeggel állunk szemben, akik a mikorjöhetek-ek.

Idén készítettem sorendet, de felborította az eső, viszont a résztvevők sokkal fegyelmezettebben sorakoztak fel.

Jó volt, a Lányok ügyesek voltak.

Paralell volt sportbemutató,karate,box, valami aerobic,hastánc (újfent fellépett az óriásielképesztő gerincferdüléses hastáncosnő) és a többit nem nagyon érzékeltem,mert 10 óra alatt egyszer mentem mellékhelyiségbe, kétszer ittam kávét,olyan front volt.

Érdekes,megfontolandó esettanulmány is előfordult,egy fiatalember egyik pillanatról a másikra mély álomba zuhant a bal alkarja masszírozása közben. Leírom majd külön,milyen állapotban jött ki a Családi Sportnapra-bár láthatólag mindössze egy kissé megfáradt, nyugodt személynek tűnt,sem ideges, sem túl dekoncentrált nem volt-egyenlőre csak annyit,hogy aludni és folyadékot fogyasztani -és előző nap sem szabad túl sok alkoholneműt 🙂

itt az én kis helyem a 2 fenyőfa között:

P8290005

Adminisztratíve eláztunk később,de itt még volt igyekezet 🙂

P8290010

Lányoktól nem kértem engedélyt,de remélem,nem bántják 🙂 utoljára az óvodás képeimen nevetek ilyen vidáman.

P8290007

2 hozzászólás to “Tegnap”

  1. efg Says:

    Kétfejű sasos póló? 🙂

  2. Tiekuanyin Says:

    igen-nem véletlen 😦 de minden oké volt.

Vélemény, hozzászólás?

