e heti húha

nem csináltam meg ezer snathcet..hanem néha megnézem a spameket-ez az egyik. mivel már 47.800szor nyertem a British National Lottery-n nem is tudom,hány milliót,ezért csak az ilyen ritka kreténeket nézem meg, azokat is ritkán. John Burkett barátom régebben le szokta csekkolni az ilyeneket nekem egy időben, most már annyi de annyi van,hogy nemigen.

Na, de ezt üzleti ajánlatot..közzé KELL tennem.Figyusz: (de előbb kapaszkodjon meg erősssssssen mindenki)

A jó válaszra van szükség.
(Ügyvezető igazgató és a pénzügyi vezérigazgató)
Hang Seng Bank Limited
83 Des Voeux Road, Central
Hong Kong SAR
E-mail: chanwdpatrick1@yahoo.com.hk

A jó válaszra van szükség,

Érthető, hogy talán egy kicsit nyugtalan, mert nem ismersz, de van egy jövedelmező vállalkozás javaslatát a közös érdekű megosztani veletek. Megvan a hivatkozást az én keresni valakit, aki megfelel az én javasolt üzleti kapcsolatot.

Én vagyok Mr. Patrick Chan KW ügyvezető igazgatója és gazdasági vezérigazgató-Hang Seng Bank Ltd. takarásban van egy üzleti javaslat az Ön számára. Én akarom, hogy segítségemre lesz a végrehajtó egy üzleti projekt Hong Kong az Ön országában. Magában foglalja az átadás egy nagy halom pénzt. Mindent erre az ügylet jogszerűen rántás nélkül megtehető. Kérjük, igyekszik betartani legteljesebb diszkréció érintő valamennyi ügyben a kérdést.

Miután az alapokat már sikeresen át, a fiókba fogjuk részesedése az arány jóvá kell hagynia mind a ketten. Én inkább nem éri meg az én privát e-mail címét (e-mail: chanwdpatrick1@yahoo.com.hk), és végül azt követően, hogy én átadják Önnek több információt erről a műveletet.

Kérjük, ha nem érdekli törölje az e-mailt, és nem vadásznak rám, mert én vagyok a karrierem elhelyezés és az élet, a családom a tét ebben a vállalkozásban. Bár semmi sem merte semmi szerzett.

A legkorábbi választ erre a levélre, majd értékelni.

Kind Regards,

Mr. Patrick K. W. Chan

6 hozzászólás to “e heti húha”

  1. Betti Says:

    Uram atyám! Már csak a magyar nyelv szépségei miatt is megéri egy ilyen zagyvalékot átfutni. Brrrrrrrrrrrr

  2. Judit Says:

    Milyen szerencse, hogy Téged ez érdekelt, és nem törölted 😀

    Pompás kis levélzet.
    Kici kínai fordítógép lenniolcó nemdrága.
    Micsoda kincseket találhat az ember a spam-szűrőn fennakadva 😀

  3. Judit Says:

    Na mivanmár? Ménincs új poszt? 🙂

  4. Pafe Says:

    Biztos kiutazott Hong-Kongba a Hang Seng Bank Ltd.-hez! 😀

  5. tiekuanyin Says:

    helóci——–hát jó, átvettem a lottónyereményemet a Mr. Wang Mang Changtól….:-D
    de leszek ma este! 😀
    Milimolyos Manyi 😀

Vélemény, hozzászólás?

