nyú lájf

aminek örülünk,mert

– abbahagyta a hátam a fájást tegnap kábé este 17.15.02-kor.

– hab a tortán (de még nem annak a tetején az illatos meggy 🙂 ) hogy Gábitól megkaptam a GetThingsDone könyvet és működik.

– a hab arra reá jött,hogy kezdem úgy érezni, mégis szerencsés volt PszihoÉvától megtanulnom az NLP Resource Programminget,mert ma először úgy éreztem, egészen komolyan kifelé jövök ebből a gázos burnout szindrómás állapotból, igazából attól tartottam, már megfüstölődök ebben benne. Ha É. nem kap gerincsérvet,és nem vagyunk jóban,és nem kukkantom meg,mizu, hogy állnak az idegpályái, akkor most lehet, hogy már rég elfüstölögtem volna. Konklúzió: a masszázsnak csak jó oldalai vannak 😀

– MEREK komolyabban edzeni.

–  odafigyelek angolna rája/reálya,hogy izomzatomat ne tegyem ki a megfázás und húzódás und fájás veszélyeinek, mert rendkívül rosszul tűröm,főleg,ha közben meg megy a burnout experience.

-kezd holnap.

-kezd honlap is, (KettlebellZala) de az majd csak 2-3 hét múlva.

Vélemény, hozzászólás?

