Feines Hammi Pappi

Régen volt ilyesmi is.

mit mondjak,sose leszek fehérjefüggő-meg szénhidrátfüggő se.Most egy hétig ettem direkt házikenyeret is, de meguntam.

Viszont, megettem a maradék kb. 1 kiló mángoldot medvehagymával (mélyhűtöttem), beledobáltam a maradék füstölt sajtot, sárgarépákat a tetejére, meg egy kis tej,és aprószemű zabpehely. Meg jó sok fokhagyma, szerecsendió, kis feketekömény. Hú, de finom volt.Sajnos csak kétszer tudtam belőle enni,mert vödörnyit le tudok nyomni az ilyenből egy ültő helyemben.

Itt van  még főtlen korában.

Itt meg a gabonafasírtok, amelyeket már régebben postoltam.Szerintem nagyon helyesek.

És egy meleg levesféle. Ha nincsen itthon Apfelmus,mert elfelejtek venni, akkor fogok 3 almát és összeturmixolom pépesre. Felmelegítem,fűszerezem, beleszórok egyet és mást, aztán jól megeszem. Ebbe került Sonnentor fűszervirágkeverék (édespaprika,chili,fokhagyma,rózsavirágzat, öreganyó oregano, kakukkfű, bazsalikom, őrült feketebors, napraforgóvirágzat, körömvirág)

amelynek a fotóját elfelejtettem elforgatni,

Szőlő meg mák meg egy fél körte,ami a zöldteában főtt körtedesszertből (francia recept) maradt. Persze ezt a fotót is elfelejtettem elforgatni.

Ez meg az almapüré, osztrákul Apfelmus.

2 hozzászólás to “Feines Hammi Pappi”

  1. andrea Says:

    Jól néz ki! Sajna már a sztendrei picon sincs mángold…:(
    Egyre kevesebb a zöldség, ezt nagyon utálom.

  2. tiekuanyin Says:

    Andrea,
    sajnos itt is kevesebb a Mindenjó- ez is mélyhűtött volt,igaz,egy hónapja kaptam egy szekérderékkel,abból hagytam :-)- és most az első újhagymáig marad a Roppanós Zöld Utáni Vágyakozás 🙂

Vélemény, hozzászólás?

