Véletlen

Ülök és gépelek fordítást még mindég és akkor eszembe jut hogy a jó öreg Tom Myers vajon micsi.

És akkor klikk és akkor az utolsó bejegyzés ki másról is szól, mint kábé Carlos Castaneda, aki, igaz vagy nem, de megírta a Teachings of Don Juan-t,amit Joseph Campbell Power of Myth-ében fedeztem fel és bizony imádok a mai napig.

Milyen fura kompozíciója az életnek, esik a hó kint-Castanedát először hóesésben olvastam. Bergamottos teát főztem ma, akkoriban majdnem állandóan rendes angol bergamottos teát ittam. Nyugodt volt az életem-most is az. Valami hiányzott-hóesés,bergamott,Castaneda,ja, Wim Mertenstől  Stuggle for Pleasure meg a

Close Cover…….

Vélemény, hozzászólás?

