Muci-belle Maulere

Ezt elkezdjük szépen a magam szintjén. Nekem való kezdő Macebellt készíttetni kell, 3 kilósat szeretnék, de legalább lesz a világon egy pöttyös is.. A nagyobbikat vérbordóra szeretném, hogy az jusson eszembe,hogy fejbekólintottam legyőztem,meghámoztam és ki is klopfoltam egy mammutot,lehet sütni 🙂

Indulási státusz:

SM.3-3,de már nem hipermobil

KSZ (kíváncsisági szint): nagyon magas

ESZ (elszántsági szint) : ua.

Macebell: készülőben.

6 hozzászólás to “Muci-belle Maulere”

  1. efg Says:

    Zavar támadt az Erőben, nem látszanak a képek 😦

  2. tiekuanyin Says:

    a mammutot nem fotóztam le mert megették……………
    milyen képek?
    néha nekem is e-eltűnik egy-egy, aztán vissza-vissza jön jön.

  3. efg Says:

    Itt, ebben a posztban az elején van beszúrva két kép (illetve csak a helyük), azokra gondoltam.
    Egyébként hol lehet mucibellt készítetni?

  4. tiekuanyin Says:

    az titok de majd megmondom. 🙂
    a kép misztikum.

  5. Judit Says:

    Megint egy meglepi. Mire kell neked az ilyesmi? 🙂

    • tiekuanyin Says:

      Juci,
      hát mondom, mammutvadászatra 😀

      na, igazából: már régen szerettem volna macebellt, de az RKC előtt nem akartam bekavarni magamnak, de most akarok 🙂 úgyhogy az elsajátítás útjára szeretnék lépni. A fejfájások mellett a vállproblémákat is nagyon szeretem, és egy rendberakott, szuper kis tünetmentes vállal óvatosan nagyon egyszerűen lehet gyakorolni.de ehhez bele kellene mélyednem. és mivel nekem nincsenek vállbajaim, és már nem is leng ki a lapockám ( köszönet Brett Jones már megint)
      ezt azzal kezdtem, hogy eldöntöttem és most nyomulok. 😀

Vélemény, hozzászólás?

