Szép volt

Így indult:

————————————————————————————

RÉSZVÉTELI LAP

Becses neve:………………………………

Bevállalt swingek száma:………….. db

Bevállalt kettlebell súlya:…………..kg

Végső teljesítmény:………………..swing !!!

Ezer swinges vakmerőség                  Ötszáz swinges vakmerőség

100 100

20/ 20/ 20/20/20                             15/15/15/15/15/15/10

200                                          200

20/20/20/20/20                               15/15/15/15/15/15/10

300                                          300

20/20/20/20/20                               15/15/15/15/15/15/10

400                                          400

20/20/20/20/20                               15/15/15/15/15/15/10

500                                          500

20/20/20/20/20                               15/15/15/15/15/15/10

600

20/20/20/20/20

700

20/20/20/20/20

800

20/20/20/20/20

900

20/20/20/20/20

1000

20/20/20/20/20

—————————————————————————————-

Azt gondoltam, hogy majd Gábi meg 2-3 Őrült társaságában szépen elswingelgetünk a kis teremben.És akkor megérkeztek a Mindenkik, és kiderült, hogy nem férünk el! Így végig a hosszú folyosón is elkezdődött a swing, a számolós lapokat meg jobb híján és stílusosan sebtapasszal a falra erősítettük. A mai nap hősei, 15 fő, meg kicsi én  😀

EFG Gábi, 1024 swing@24 kg /.1.15, a képen éppen legyőzte, én meg éppen arra jártam.

Kurucz Tamás,500 swing@16 kg/ 30 perc, majd +100 uez a súly, csak az íze miatt 🙂

Simon Eszti (aki oltásos napokon injekcióstűvel bosszút szokott állni rajtam 🙂 )500 swing, 2X6kg,/30 perc, majd Tamással még 100, az Pötyivel.

Ezt követően megérkezett Gáspár László (XXL Fitness) , Viola Kata, és Zsombi, aki számolni segített Nekik.

Gáspár László,500 swing@24kg, 30 perc,

Viola Kata, aki alig kettlebellezett még, 500 swing@8kg, 40 perc.

Aztán megérkeztek a Főiskolás Srácok, hárman:

József Tamás, 500 swing@12 kg, kb. 40 perc

Partics Balázs, 500 swing@12 kg, kb.40 perc

Cselényi András, 500 swing@12 kg, kb 40 perc

Két leányzó, Zsófi és Eszti, ketten hősnővé váltak (abszolút nemrég kezdték a bellt)

Eszti,500 swing@8kg, kb.30 perc

Zsófi, 500 swing @8kg, kb.30 perc

A ZKSE srácok, Dávid, Gábor, .Gábor N. Tamás mind a négyen 1000 swinget hajtottak végre, Dávid (azt hiszem a többiek is), és Gábor a végén az utolsó 20nál a 24-esre kapcsolt, összehaverkodtak 🙂 Teljesen változó súlyokkal. Itt a fotón jobb oldalt éppen pihiznek, a többi fotyó setét lett.

Dénes Attila,900 swing@16 kg, 1 óra 30 perc

ez (is) egy óriási eredmény. Attila se régóta bellezik a szerdaiakkal, és 500 swinget vállalt be,és akkor minden százasnál még egy kicsit swingelt. Erőben ment volna a dolog, de teljesen lejött a kezeiről a bőr (nem fért be a kisujja a DD 16-os fogantyújába.)

Ők voltak az utolsó fecskék, Gábor megvárta:

Hát…..erre, megmondom őszintén, nem számítottam. Igaz, vittem jó sok almát, aszalt körtét és őszibarackot, diót rendesen, de ez egy olyan szép meglepetés volt nekem év végére. Kösözönöm mindenkinek, hogy eljött !

-rólam nem készült fotó,mert általában mindenkinek a kezében volt valami 🙂 pedig becsszó,ott voltam. 🙂 az 1000 swinget meg, tekintettel arra, hogy kb.3 hete majdnem hátbeszakadásig fordítok , a “buli” előtt és után is dolgoztam, letekerem,ha pihentebb leszek kicsit, azokkal,akik nem tudtak most jönni,mert vagy dolgoztak, vagy közbejött valami, mert ilyen is volt.

azokkal swingeltem mondjuk egy csomót, akiknek a vége nehezebben ment vagy ritmust vesztettek, és néha javítottam is,ha a fáradtság némi hibákat hívott elő. Így sikerült össz 200-at a 24-essel meg 3X kb.100-at a 16-ossal letekernem, ez ,amit tuti számoltam.

Igaza van Gabinak, a 24-essel kellene megcsinálnom. Nagyon jólesik Vele a swing.


12 hozzászólás to “Szép volt”

  1. efg Says:

    Ejj, de pocsékul nézek ki azon a első képen, mindjárt megcenzúrázom :}
    Egyébként jó mulatság volt, köszönöm a lehetőséget.

  2. A ezerszving fedőnevű népünnep « On the way to the Beast Says:

    […] Anikónál vannak sok képek, bár a rólam készülttől ezúton […]

  3. erdodim Says:

    Gratulálok Mindenkinek!

  4. Hayashima Says:

    Gratulálok, szép volt !

  5. tiekuanyin Says:

    Köszönjük szépen!
    Mindenkik

  6. Judit Says:

    Gratulálok a hősöknek! Nagyok vagytok!
    Anikó, baby, tényleg swingelsz a 24-essel ezret? Azé’ az nemsemmi lenne! Mondd az időpontot és drukkolok meg beszállok pár kilométerrel odébb, erkölcsi támogatás végett!
    (eredetileg azt akartam írni, hogy ha ezt megcsinálod, akkor egy hétig a rabszolgád leszek, de rájöttem, hogy akkor sokat kéne vasalni, úgyhogy nézzünk valami más tétet) 😀

    • tiekuanyin Says:

      Juci,amit Te nem tudsz,hogy a Szabadságszonbros Fotódat kitettem ám az ajtóra,ott voltál velünk 🙂 mert azt a fotót imádom.

      az 1000 swing: hát, először gondoltam, Gabi viccel velem. aztán elkezdett dolgozni a fejembe a dolog. mindenesetre ésszel próbálkozok, vagyis először 500 minden fél percben 10 swing aztán megnézzük,hogy nézek ki utána 😀

  7. Bajzáth RKC Says:

    Gratulálok nektek is !:)

  8. csikysystem Says:

    Őszinte gratulációm Mindenkinek!

  9. rkchungary Says:

    Anikó, ez szuper szervezés volt, gratulálok!!!

  10. tiekuanyin Says:

    Feri,
    Köszi a Mindenkik nevébe’ is- és remélem, jövőre lejöttök majd lengetni,ha nem is hozzánk (bár ez azért jó lenne), de valamelyik társaságba 🙂

    Péter,
    Ez MOST teljesen a résztvevőkön múlt, úgyhogy rájuk tolom a pirospontot. Teljesen őszintén nem számítottam erre..még hogy a mai világban nem lelkesek az emberek. 🙂 🙂

Vélemény, hozzászólás?

