összegzés,2009

1. Az év kezdetén befejeztük a Flextronicsnál az ergonómiai program részeként a 90 fő munkahelyi kezelését. Nehezen hittem el, hogy kibírjuk, de OK.

2. Februárban Annával elvégeztük az FMS-képzést Brett Jonesnál.

3. Elkezdődött egy nagyon kellemes és hasznos edzéssorozat itt Zalaegerszegen (egészen pontosan előtte év Mikulás napján ), Csíky Feri vezényletével.

4. Rasikám iskolai előremenetelésére és mindennemű fejlődésére piros pontot lehet adni.

5. Letekertük az első maratont hármasban,nagyon sikeresen. (Rasi 2 érem 🙂 )

6. Augusztusban RKC lettem, ott rögtön. 🙂

7. Ősszel elindult a kettlebell-élet Zalaegerszegen,és mostanra nagy megelégedésemre nem csak edzésként,hanem “nagy összehozóként” is kezd kicsit működni,lásd tegnapi lengetésen sokféle csoport megjelent,és a Nagy Közös nevező: az RKC-edzés.

8. Három új teáskanna, 4 új teatípus megismerése.

9. Úgy érzem, a mentális fejlődési görbém szépen emelkedik (vagyis nem hülyülök, mamu)

10. A fizikai állapotomban idén elképesztő javulás állt be.Használom jócskán a 24 kilós kétlibellt. (persze nem fej fölé)

11. Családomban mindenki egészséges, A. masíroz előre a suliban, ügyesen.

12. Szeretettel és jó érzéssel tudok búcsúzni 2009-től. Nos, akkor, viszlát, kedves Év, megyünk tova 🙂

9 hozzászólás to “összegzés,2009”

  1. csikysystem Says:

    Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve! 🙂

    Ügyes vagy Ani, szép évet zártál!

    Remélem, mielőbb találkozunk… 🙂

    Üdv,
    Feri

  2. rkchungary Says:

    Nem volt egy rossz év, ahogy elnézem…:)

  3. Judit Says:

    Kiváló! Soha rosszabbat 🙂

  4. tiekuanyin Says:

    Szia, Feri,
    Valóban jó volt ez a 2009. Köszönöm a “közreműködést,hiszem Te is szereplő voltál/vagy 🙂
    És én is rem,tal, a többit Emil majd elmondja 🙂

    Péter,
    Szia, valóban nem.Örülök is nagyon.És köszönöm Neked is,mert Te is szereplő voltál/vagy 🙂

  5. tiekuanyin Says:

    Juci,
    ÁÁÁÁÁ elfelejtettem beleírni, hogy megismerkedtem egy Szőke Nővel,aki olyan motivációs erőnek bizonyul, mint egy Mozdony :-)))))))))))))))))))

    • Judit Says:

      Tényleg? 😮
      Én mint Motiváció? Nahát, ezt se hittem volna. Nem is értem.
      De ha te mondod hogy így van, akkor jól van így 😀
      Én nem fogok Évértékelő Jelentést írni, mert Jelentést még akkor se szívesen írok, ha fizetnek érte; de ha mégis írnék, akkor Te is benne lennél (akár kacsa-pozitív akár nem :D), mint a Legazonosabb Hullámhosszon Működő Pár és a Legaranyosabb Csajszi aki Ráadásul Sokkal Rendesebb Velem mint azt Megérdemelném 🙂

      • tiekuanyin Says:

        Juci,Te,hallod-e:
        Hát motiváció, de 🙂
        Meg amúgy a rendességet meg megérdemled 🙂

  6. Judit Says:

    Sejthettem volna, hogy csak vicceltél 😉

Vélemény, hozzászólás?

