Az utolsó kínai császár

helyett bescanneltem az utolsó gyakorlásomat a Chinese Readers tankönyvből. Ittenvan.

Sokat szoktam alá és belefirkálni a gyakorlókönyvbe. Történet:

(egyébként ezügyben-kínai ügyben- CsíkyFeri is kompatibilis,sőt sőt.inkább,mint én.)

Mindjárt folytatom Rahellel van egy kis dolgom.

————————- down-date:

a mese holnapra marad mert ovis szombat lesz (fellépés az iskolában) és reggel 6-ra megyek, délben kb.vége a programnak a Valentin napi bulival.

jó Icukát mindenkinek 🙂

Egy hozzászólás to “Az utolsó kínai császár”

  1. Judit Says:

    Pedig várom ám azt a mesét!
    Olyan szépek ezek a krixkraxok.

    Egyszer én is dédelgettem azt a gondolatot, hogy megtanulok kínaiul – csak mert nehéz – de nem találtam tanárt. Illetve találtam, de azt nem bírtam volna évekig fizetni. A kínai piacos csóka meg mégse lenne szerencsés választás 🙂
    Úgyhogy mostanában beérem az orosszal, attól is elzselésedik az ember agya 🙂

Vélemény, hozzászólás?

