21

Nyíregyháza-ZTE KK: 77-84!!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeeeeee!

huszonegyedik veretlen meccs 🙂 🙂

linkes hírek még nincsenek, de majd…

4 hozzászólás to “21”

  1. fredyoong Says:

    Kijársz ezekre a meccsekre?

    • tiekuanyin Says:

      🙂
      ha itthon vannak,nem tehetem meg,h. nem megyünk ki…egyrészt izgulok,másrészt mindig várnak az “Anikó” feliratú borítékban a tiszteletjegyek,ami nagyon nagyon kedves Tőlük 🙂
      Ha nem itthon vannak,akkor is nagyon szurkolok, és vagy sms vagy ha elérhető a Zalasport v. Zalamédia a tájékozódási pont 🙂

  2. Juci Says:

    Örülünk 🙂
    Ebben az én Anikóm áldásos tevékenysége is benne van! Klassz! Szuper 🙂

    • tiekuanyin Says:

      nagyon kicsi az én szerepem az Ő világukban. de- valami olyan érdekes energia van ebben a csapatban. nyitottak,visszafogottak, csinálják a dolgukat minden hűbelebanc nélkül. A csapat legnagyobb része képes volt szabadidejében, az egyetlen pihenőnapján, a bajnokság közepén vasárnap eljönni FMS korrekciós gyakorlatokat végezni meg swing-tanulni meg feszíteni-tanulni stb.akkor szerettem meg Őket.

      Ugyanis az első méréskor nagyjából azt se tudtam, melyikük kicsoda 🙂 nem azért,mert olyan szörnyű magasak,de még a masszőrük, Peti is 210 cm, csak a harmónia miatt gondolom :-),hanem mert ebben a világban én sosem mozogtam.
      És nem sértődtek meg,sőt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

