Nosztalgia, a Csap

Ha már szóba került….lefotóztam a Csapot és kis Környékét az első Zhealth szeminárium előtt,mikoris sehol nem kaptam kávét,mert nem volt kávéforrás (igaz,meghívtak a sorompónál az egyenruhás srácok,nem is kértem, rendes volt Tőlük), és volt időm,és csak csálingóztam ott  a szép emlékek miatt 🙂

Mindenki készítheti a selyemzsebkendőt könnyeket törölgetni, hüpp hüpp…

8 hozzászólás to “Nosztalgia, a Csap”

  1. efg Says:

    Na így már ÉÉÉÉÉÉRTEEEEEEM! 🙂

  2. tiekuanyin Says:

    akkor meg vagyok nyugodva 🙂

  3. Juci Says:

    Én is kerestem erről képet, csak nem találtam! Vagyis várjál, egy videót tudok, rögtön előbányászom.

  4. Juci Says:

    A KGB szemináriumról készült még anno 2008-ban, by Rita és Ervin
    http://rita-rkc.blogspot.com/2008/07/kgb-klip.html
    A Juci halál bénán szneccsöl benne, de akkor még új volt ez a gyakorlat nekem 🙂

  5. Imike Says:

    ez a rendőrtisztis csap? ebből még én is ittam Csillox mamival 😛

  6. Juci Says:

    Pedig idekommenteltem a videó linkjét, nincs meg?
    Nézd, hogy kezdődik 🙂
    http://rita-rkc.blogspot.com/2008/07/kgb-klip.html
    A KGB szemináriumon készült, Ugyanazon A Helyen, 2008-ban, by Rita & Ervin.
    Szemfüles nézők a béna kezdő Jucit is megfigyelhetik.

Vélemény, hozzászólás?

