ÉÉÉÉÉÉs mossssssst…

Ma leswingeltük 🙂

Kicsi én a 750-et a 24 kilóssal, 1 óra alatt,melynek során kötöztem is és ittam is,jó volt.

Gábor, Eszti (aspirin aspiránsok) is, Gábor a 32-essel, Eszti a 12-essel lenyűtte 🙂

És a Főiskolás Srácok, és Isti. Készült 1-2 jó kép, ezeket amint Eszti elküldi, már teszem is fel. Mindannyian gondoltunk Attilára (300), ezt fel is jegyzeteltem egy papirosra,amit alá is írtunk. (nem csuklottál szegényem?) Erről majd szintén lesz kép 🙂

Én négy képet készítettem a Profi előtt.

1.olyan helyen álltunk meg,ahol volt Csap. 😀

Isti azt mondta, levitálni fog végig, de aztán annyira csábította a 16-os, hogy mégis swing lett belőle.

Előkészületek. Eszti a kokalyint fehér port csomagolja ki, Gábor meg a felkarszorító-vérnyomásmérőjét igazgatja 🙂

És megjöttek a mérnöktanonc Fijugg,mosolyogva, frissen,szemtelenül fiatalon 🙂

Köszönöm szépen Mindekinek a részvételt, remélem, idővel a Zalai Hagyományok Könyvébe is bekerülünk 🙂

ÁÁÁÁÁÁÁÁ majdnem elfelejtettem: Gábor 32 kilósát kipróbálta mindenki, hogy le tudja-e nyelni,mert ilyen nagy szívgyógyszert még nem láttunk, és én is-és a csomó swing@24 után legnagyobb csodálkozásra und örömömre, megcsináltam Vele 20 db szabályos swinget,zsinórban. Hú a mindenit.Milyen jó az a súly. és piros. 🙂

Reklámok

10 hozzászólás to “ÉÉÉÉÉÉs mossssssst…”

  1. Juci Says:

    ÁÁÁÁ
    Mekkora királyok vagytok! Gratula! Mindenkinek!
    De a Főnökasszonynak a 750 darabhoz különösképpen) 🙂

    (32-es, kisanyám? 😀 Nemsemmi. Te nem nyuxol, amíg a 60 kilósat meg nem kaparintod, már látom)

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      🙂 Köszi,Juci, a Mindenkik nevébe is 🙂

      jövő hónapban meg jön az ezer 🙂 megpróbálom 1 órába sűríteni,ha tudom 🙂

      próbáld ki Te is a 32-est,egész más,mint a 24-es egyáltalán nem rosszindulatú gonyófajta.

  2. Attila Says:

    Istenesen bevallom,hogy szégyenteljesen a csuklások közepette nem csináltam meg a swing kihívást…a tegnapi edzéssel elrendeztem magam…nagyon jól esik a papír dolog…a kommentedre válaszolva,de azért itt is leírom…kedden reggel megcsinálom,levideónaplózom…és feljutubozom…nem hozhatok a Tóth Klánra szégyent…ossu

  3. efg Says:

    Egyrészt emkékezzünk még meg Istiről, aki volt képes 1111 swinget letudni, ezáltal egy állat 🙂
    Másrészt én úgy várom azokat a plussz képeket, de úgy…

Vélemény, hozzászólás?

