a magyar élsport

CIKK, hiába, nálunk egyetemi képzésben kellene doktori pályájukon  indítani  sajnálom magam-szakosokat, meg a csőlátó vagyok-szakosokat, meg a “nem tudok a hatvanas évekből tovalépni”-szakosokat…

mindenesetre ez tényleg gond,inkább az,amit egy ilyen cikk a társadalom,mint egész működési képtelenségéről sugall.

2 hozzászólás to “a magyar élsport”

  1. aalbert Says:

    ezt sajnos elolvastam, amikor belinkelted, jól elszálltam tőle… mindenesetre szerintem is az jelentené az egyetlen biztos megoldást, ha ezentúl MINDEN PÉNZT ÉN OSZTANÉK SZÉT!!! nem is folytatom, mert aztán fejemre olvassák a viselkedési kódexet 😉

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      Alb,
      meg vagyok győződve róla, hogy rövid időn belül igen nagy rend és megelégedés lenne a magyar sportéletben,ha így lenne 🙂

Vélemény, hozzászólás?

