Hiánypótlás.

Nem ám közbeszerzési izé a Családom 1/3-a  😀

Csütörtökön edzettem, 250 snatch@ 16kg.

Előtte, ahogy kedvem tartotta szigorú Z-Health megközelítésben 🙂 :

C&P 3-3@12kg

snatch 10-10/10-10@12 kg

swing 10-10/10-10/10-10 @16 kg

snatch cleanbe lehúúúúúúúúúúúzva 10-10/10-10@12kg, majd 10-10 @16 kg.

egy perc levegő

swing 10-10@16+12 kg

snatch cleanbe lehúzva 10-10@12kg

swing-clean 10-10@12+16 kg

C&P 4-4 @12 kg

front squat 10 -10

5-5 clean@ 12+16 kg

10-10 lehúzós snatch @ 12 kg

vízivás sok

és utána belecsaptam a lecsóba a 16-os snatchekkel.

utána kicsavartam a pólómat.

Pénteken felszabadult 1 órám, mielőtt titkos körútra indultunk volna A-sal a Nyúl ügyében. Elreppentem a Spóccsarnokba,ahol sehol senki. Nem ez az első kommunikációs helyzet,mikor arra kell rájönnöm,hogy Zalában valami elég különleges inerciarendszerben értelmeznek dolgokat. A pontosság kedvéért ebben a városban van a “körökön kívüli” és a “körökön belüli” ember.Mivel itt idegenlégiós vagyok, kiváló indikátorrá váltam, elszíneződéssel jelzem a mucsai gondolkodású alanyokat. Lehet,hogy nem szép ezt blogon megírni,de ez van. SOHA nem voltam különösebben tekintélytisztelő,mert igen hamar rájöttem, hogy ami látszik és ami van, az ritkán egyezik.

Nos, visszatérve a Spócccsarnokra,ahol továbbra is szeretek edzeni /sőt doktornővel meg új informatikus alanyunkkal már közösen is edzettünk /, pláne,ha Polster Peti dolgozik, jobb a hangulat,hiszen végtelen kedvessége átragad az emberekre, DE pénteken csak egy elég kövér legény volt talpon a vidéken,aki jól leteremtett,hogy mit képzelek.Ilyenkor itt nem lehet edzeni. (ha őszintén nyilatkoztam volna meg,amit nem tettem,és azt mondom, hogy Na, de Uram, nekem most nyomnom KELL, vajon bemehetek-e oda még valaha? 🙂  )

Oké. Tehát reggel se,mert csak 9re másznak be. meg pénteken se,mert nemtom. Megértési zavar áll fenn, egyrészt,mert magyar nyelven oda vagyon írva a bejáratra, hogy hétköznap 9-16-ig nyitva. Na, sebaj, egy hónapig jó lesz, utána meg valószínűleg enyém lesz a világ legkisebb igazi kis edzőterme 🙂 Talán pöttyös…

Reklámok

Egy hozzászólás to “Hiánypótlás.”

  1. Attila Says:

    Azta-mazta…ez egy hosszúra sikerült edzésbeírás volt…wow.
    Jó lehet ez a terem…igazi szocreál…jami-jami…na de mesélj inkább a pöttyös teremről…:)

Vélemény, hozzászólás?

