edzi,miegymások

Húsvét alkalmából pihenés volt, ez tabata típusú alvást jelentett és elég jót is tett nekem.

Edzi ma: guggolás, kb. 300 darab + az edzéseken, amelyeket nem nekem tartottak 🙂 goblet is meg front meg ami a csövön kifér.

ÉN ÚGY SZERETEM EZT A GUGGOLÁST ! valami isssteni egy gyakorlat. sokszor jobb,mint a swing. rémületesen változatos, dinamikus is lehet,meg lassú is (ezt igen szeretem, ezt a 10ig számolós lassított felvételeset és a csoportok is szerintem)

holnap lesz kicsit komplexebb is mert megyek Louist szerelni, bár szerintem sok dolgom nem lesz Vele, mert Peti már megszerkesztette.

Vélemény, hozzászólás?

