Grétikém tévészereplése velem.

Grétit meghívták a ZegTv-be beszélgetni a Nap mint Nap című műsorba. Elkísértem. 🙂

Rögtön kellemes meglepetéssel kezdődött, Horváth Sanyi (ZKSE) volt az előttem levő, 3/2-es interjúalany.

Ha kíváncsi vagy a riportra (hozzátenném, nagyon álmos voltam, nagyon) akkor klikk ide, tekerj le a 100421-re, és 17.10-nél jövünk, rögtön az én Gyönyörűségemet kamerázzák az elején.

KLIKK

Reklámok

3 hozzászólás to “Grétikém tévészereplése velem.”

  1. Imike Says:

    Nagyon jó volt 🙂 És köszi a levelet!
    Gréti azért elvihetne egy picit napozni, na meg engem is 😛
    Ja és elég szótlan volt, mondjuk gondolom a kicsik szégyenlősek, de azért mondhatott volna pár szót :S

  2. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    🙂 🙂 🙂

  3. Juci Says:

    Úgy megnéztem volna, de nem nyitotta meg a videót 😦
    No majd holnap az irodában is megpróbálom, hátha ott menni fog.

Vélemény, hozzászólás?

