A fotóink

Illetve John Du Cane fotói….na ettől teljesen meggyógyultam, hogy felkerültek a DD-re.

ITT VAGYUNK MIND

és itt egy kép a snatch tesztemről is.

és itt egy kép,mikor szerintem már hipnózisban voltam 🙂

Az is eszembe jutott, milyen RENDJÉNVALÓ dolog, hogy ez a 3 brutálisan kemény nap képzi készre és hitelesíti az RKC-ket. Meg az is, hogy már megint jelezte egy ismerős, hogy a páterdombi fitnessben kettlebelleznek. Egyszer szóltam, Edző elküldött az anyámba, de sebaj. Majd egyszer csak a fejére ejti valaki.

7 hozzászólás to “A fotóink”

  1. attila Says:

    Azt akarod mondani,hogy edzéseket tartanak hozzáértő emberek felügyelete nélkül?…ahhh

  2. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Mi az,hogy?
    sokat tanulok…például,hogy török felállás az egy hülyeség, csak snatchelni kell, nem semmi kiképzésben van részem ám 🙂
    ez a vasgolyó a Férfias Nagy Macsóság szimbóluma egyeseknek, az ilyenek,mint én csak szórakoznak, nem kell azt agyonbonyolítani,csak be kell építeni az edzésbe,mert azt akkor is szabad,ha jogvédett stb stb stb.

    ez megy.

  3. Zoli Says:

    Én ugyan (még) nem vagyok RKC (reményeim szerint majd leszek egyszer 🙂 ) de ezen már én is elgondolkoztam. Nem tudom a pontos menetét a dolognak, de pl szerintem érdemes lenne bevezetni azt, ha még nincs, hogy RKC ajánlására lehessen egyáltalán részt venni a 3 napon. Persze a szakavatott kollégák biztos tudnának még többet és okosabbat mondani ezzel kapcsolatban, ez csak így elsőre beugrott nekem.. 🙂
    Szóval névvel ellátott ajánlás, hogy igen, én X.Y. RKC nevemet adom Józsika megmérettetéséhez, mert ismerem, oktattam és szerintem megfelelő mind szakmailag, mind emberileg.

  4. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Zoli,
    ez kicsit bonyolult, de játszik benne az egyéni felhasználói felelősség is, nagyon.

  5. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Én sem véletlenül nem vásárolok plasztikbombát, még a végén rágónak nézem 🙂

  6. Zoli Says:

    Egyetértek, abszolút. De szerinted 10ből hány embernek van olyan (egyéni felhasználói felelősség)? A kérdés költői, na meg az élet egészére kiterjeszthetnénk.. :)))
    Azért annak a zedzőteremnek elküldeném ezt a linket: http://kettlebell.hu/index.php?page=jognyilatkozat
    Wehehe 😀 Szóval elvileg nem hívhatnák kettlebell-nek a kettlebell-t. Kíváncsi vagyok, hogy milyen jópofa neveket találnának ki.. 😀 “Fülesgolyósúlyos edzés a Gorilla terem-ben, csak most, csak neked, a legjobbaktól, jó hangulat, tükrök, a mezítlábas megjelenés kizárást von maga után!!4”

  7. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Zoli,
    EZ JÓ!!! 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

