hirdetés és egyebek

ma hívott a negyedik hirdetési újság,hogy nem szeretnék-e náluk hirdetni.Mondtam,nem. 3 nem kapott levegőt, egy megkérdezte, miért nem?

mondtam,hogy soha nem adtam fel hirdetést,ahogy munka után sem futottam,idéntől megjózanodtam annyira, hogy másnak nem is szervezek és nem is szerzek munkát,én magam meg éppen jól elvagyok, és bejövök szombatonként is, mert nem tudok hét közben annyit ellátni,amennyi lenne.

furcsa,mondja ő.

ismerni kell a határokat,gondolom én. abban is, mennyi a teljesítőkéd egy adott szakaszban,és mikortól csinálnak belőled hülyét segítségnyújtás ürügyén.

Vélemény, hozzászólás?

