Tour de France, mi? :-)

Összefoglaló:

edzések: minden nap 300 snatch, ebből 100 lehúzós. Közben MP, guggolások.@12 kg.egyszerű volt, nagyszerű volt. Egyszer lemértem 100 szabályos snatchet 3.09 alatt végeztem.

Arra jutottam, hogy mielőtt felhúznám magam – most nem hörr hangulatra gondolok- ki szeretném nyomni a 16-ost, 5-5ször szépen. Sose szerettem nyomni, de most akkor lesz egy ilyen szakasza az életnek.

A Srácok elvesztették a paksi meccset. brühühü- de menni kell tovább, belefért. Mikor Calvin elvesztette az oldala felett az uralmat, így a labda (jaj mamáááám) eltűnt az ellenfél kezei között,legalább 100 ősz hajszálam lett 😦

Kedden (holnap este) itthon nyernek, nem tudom elképzelni, hogy nem.

Éjjel bent voltam Annánál az ügyeleten beszélgetni, semmi bajom nem volt, csak máskor nincs időnk, és így szoktuk megoldani, ha tényleg el szeretnénk beszélgetni egyet 🙂

Ma egy kis felkészülés a nyári bringás maraton(ok) ra. Zala legmagasabb pontjára tekertünk fel, ez az ún. Kutasi almás felé, 3 rohadék domb, az utolsó egy 15%-os emelkedő. 2 éve olyan,de olyan mérges voltam,mikor itthon útvonal-tervezgetéskor A. felvetette,hogy egy kicsit dombosabb rész felé is mehetnénk, mondom jó. Ja mert mindig a saját két méterét, izomerejét meg a marhajó brigáját veszi alapul, a Csomolungmára is azt mondaná hogy amolyan dombocska Aztán,mikor már kettő ilyen szörnyetegen feltoltam a biciklimet, akkor jött a Bringa Beast, ez a 15%-os álom. 🙂 Jelentem, ma úgy felhúztam, hogy A. kijelentette, ez egy tökéletes hegyimenet volt ( Hauser kosárkás nőcibiciklivel 😀 ) és be kellene neveznem a Le Tour-ékhoz, na azért annyira nem komolyan, de ez ég és föld saját, hozzátenném, fiatalabb önmagamhoz képest.

Annál a háznál, ahol múltkor még a magamét mondtam a 2. sz. emelkedő közepén,még be is tudtam gyorsítani, kettesben mentem fel. Rájöttem ugyanis, hogy nem kell mindig a legkisebb fokozatban bekényelmesedni az elején (pláne, ha olyan szörnyű hosszú ÉS kanyargós ) hanem ha már a széles hátizmom is kezd merülni, akkor váltok feszeslégzésre, és ha a légzés kezd kimerülni, váltok karizomra,és ha ezt 2szer megcsinálom, fent is vagyok. A brutálemelkedőn 3szor játszottam ezt végig, de aztán győzött az egyes fokozat. 🙂 és még 20 méter kb. mindig van a tökéletes tetejéig, bár állítólag az én biciklimmel ezt nem tudná megcsinálni ember.

Csináltam megint egy csomó szusit, kaptam Koma Curry-t, persze ez lett a mai pulyka fűszere,satöbbi satöbbi satöbbi. Fotók  majd köv.

8 hozzászólás to “Tour de France, mi? :-)”

  1. fredyoong Says:

    De jó! Ez nagy fejlődés! (Kicsit úgy hangzok, mint egy rulettes spam-komment, de komolyan gondolom.)

  2. Juci Says:

    Ez nagyon-nagyon kiváló 🙂

    Az én férjecském is hasonlóképpen jár éppen, annyi különbséggel, hogy ő mindig is tudott meg szeretett hegyre zúzni az ő országúti versenykerékpárjával -node az idén még nem nagyon biciklizett, ellenben kettlebellezik, és most hétvégén meglepődve tapasztalta, hogy ugyanúgy, sőt jobban büntet fel a hegyre, mintha egész eddig erre edzett volna 🙂

  3. zogy Says:

    Abban a megtiszteltetésben lehetett részem,hogy a mi drága Anikónk tartott nekem egy külön edzést,aminek a 14. percében már úgy remegett a lábam a kimerültségtől,hogy nem tudtam se leülni,se állva maradni,és épp azon méláztam,hogy jé de érdekes,na akkor most mi van?! 🙂
    Mire A. vigyorogva közölte,hogy ez még csak a bemelegítés volt.
    Szóval el tudom képzelni,hogy milyen lehet ez a 3 “dombocska”,amire még Te is csak serény teringettézés közepette tudsz feltekerni……..

  4. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Zsuzsó,köszi, bringa ruleTT (vagy hogy is kell írni?) 🙂

    Juci,
    á, A. is ilyen hegyimenő,csak én nem szeretem ezeket,jobban szeretem túlesni a kellemetlenségeken hamar. És mindig is kisebb teljesítményű leszek egy olyan pali mellett,akinek egy kábé kiadós edzés csak úgy délután eltekerni Sümegre innen,meg vissza- de ! 🙂 én erre mondom, hogy jobb lassabban,mert úgy lehet növényeket nézegetni. Tegnap is egy csomó muskotályzsályát és kamillát láttam, és sajnálom, hogy nem álltam le biza! 😀

  5. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Ja- a versenybringás Fiúkat meg jól meginterjúvolom, hogy mit éreznek így egy átbellezett tél után.

  6. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Zoli,
    hát…ha mindezt verbálisan is kifejezed a 14.percben, akkor…hát akkor is szépen megtantíottalak volna 1-2 alapdologra 🙂

    a szörrrnyű hegyekről teszek fel képeket, de nemigen van időm, szokásos
    😦

  7. M Says:

    Ez merre van?
    Rosszabb, mint a tv torony?

  8. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Marci,
    A TVtoronyál még nem voltam,mert a Borcsi ott egyszer beleszáguldott egy tüskés bokorba,és láttam a lábát 🙂 így babonából nem meréCkedek odafelé.
    Szerintem annyiban rosszabb,hogy ami ezt a szarost megelőzi, az a nagykutasi kanyargós hegyimenet rettenet, egy elég szar lejtő,amivel nem igazán tudsz rákészülni lendülttel,egyébként az útvonal
    Kiskondásnál a bútorgyárnál jobbra ki, (ha az orosz katonai temető felé mész,biztonságosabb),akkor folyamatosan csak jobbra mentünk, ott van a valamelyik Kutas,asszem a Kiskutas,és akkor a felújított kastély után van egy jó lejtő, és utána jön megint jobbra ez az izé. A Gébárt felé jöttünk haza.

Vélemény, hozzászólás?

