Szombat

Családi nap volt A. cégénél, amely alkalomból:

-kiderült, hogy született falmászó zseni vagyok. Csak azért nem ütöttem le a két palit, akik feltanácsoltak a legnehezebb pályára,(soha- értsd: SOHA nem másztam még falat), mert úgy beállt az alkarom és a kezem,mire lemásztam (mivel tériszonyom van, kértem, ne engedjenek le,inkább meghalok odapaszulva a hülye alkotmányukhoz,melyen 1 kapaszkodó izé volt/ 5 négyzetméter,vagy lemászok magam fokozatosan) ,mintha Bazsi szögeivel szurkálták volna belülről, fúj. Így utólag nem volt rossz, és maguk a Becsapós Palik is csodálkoztak,hát még én!

– szabadban volt a rendezvény,mi lenne egyértelműbb, hogy a megjelent elmebetegekkel együtt kettlebelleztünk egy -kettő-három jót?

A visszajelzések szokásosak, nem mondd már,hogy ettől a szartól erősebb leszek (hát,én se vacsorára szoktam elfogyasztani a belljeimet),  mi ebben a pláne? , de hülyeség, Jézusom,még nézni is rossz, stb. stb. Mivel 2 éve nagyjából mindenki hülyének néz a kettlebell miatt (kivéve az elmebetegek,akikkel edzünk), nem túlzottan zavar ez,mert dolgok helyességéről nem kenyerem meggyőzni más inerciarendszerben (mondjuk pl. amilyen autód van,annyit érsz a szememben-típusú) működő egyéneket, ezért csak úgy mondom “ja”.

(egyébként egy autónak 2 paramétere van. jól működik/célnak megfelel/-e: ez az egyik. PIROS-E? : ez a másik.)
Volt mindenféle más mulatság is, például egészen megtetszett a TRX, az a nemtomhogyishíjják gyakorlat,mikor  plankfélében vagy,lábak beleakasztva a cuccba,és oldalra lábbal ki kell lengeni.Ez annyira bejött nekem, hogy majdnem sikerült elrepülnöm, és szinte abba se tudtam hagyni,valamint az is tetszett,hogy hipp-hopp középre tudom húzni mozdulatlanra magam messzeföldön híres törzserőmmel. 😀

Játszottunk egy piros Aquabag-gel is, nagyon muris. Pláne tökéletes mélyguggolást végezni vele, hogy kinyújtod a bag-et a fejed fölé. Nagyon jó! Volt kötélhúzás is, ropeworkout, a haskerék továbbra sem az én műfajom, nem szeretem, feszítek inkább.

Na, jól lemerültem, a szó legnemesebb értelmében.

Vasárnap vasaltam, no komment.


Vélemény, hozzászólás?

