7vég

Kalandtúra,melyben kellően kimerültem.

Nyomás: 5-5 X3 @12kg,

snatch@12 kg, 300 db, ahogy kedvem tartotta, szünet max 15 mp.

9 hozzászólás to “7vég”

  1. M Says:

    🙂

  2. M Says:

    http://www.learnsite.ch/naturlehre/naturlehre_allgemein/zoo_basel/leopard.jpg 🙂

    ui: bocs, ha kétszer is megjelenik

  3. Juci Says:

    Iszonyú jó ez a kép 😀

  4. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    jáááááááááááááááááááj !! Marci! mi nézett itt szembe velem ommanipadmehumgatégatéparagatéparasamgatébodhisvaha………………

    izé én inkább lennék tigris, hiába a Gery bitorolja a tigrisséget, stipistopp kistigrisség enyimé’ 🙂 🙂

  5. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Juci,
    És ha tudnád,milyen jó volt Keszthelyen lógni a balatoni csendben….mellettem egy rebarbaraültetvény volt. de nem szedtem belőle,rettenthetetlen önuramlmamnak köszönhetően.
    ellenben szedtem Neked szagosmüge teát (Jucika NEM kacarászik fennhangon) majd hozom.

    • Juci Says:

      Szagosmüge teát? 😀

      Iszok én olyat….?

      Ezek a tigrises képek nagyon ott vannak.
      Ha a tigrist le is nyúlta a Gery, te még lehecc leopárd! Hát nem? DE! 🙂

  6. M Says:

    na jo 🙂

  7. efg Says:

    Nekem ez a kép meg akkor is egy Papucs Orrán Pamutbojt, ahogy ül az ágon, egy szééép hosszú ááágon, fel-le…
    🙂

Vélemény, hozzászólás?

