mai snatch-teszt

liba koncentrál:

1. tavaly 7 (hét) kilót nehezedtem a felkészülés által Brett Jones miatt-vagyis 55 kilóra növekedtem 48-ról,és 3 centit nőttem is, 162-t dobott ki a mérőgép a gyógyszertárban- kb. egy éve. Mivel elsőre azt hittem, egy másik mérés maradt bent a gépben, kétszer is megmértem magam, és ugyanaz jött ki 😀

2. Megint elkezdtem a BJ-t, igaz,cirka 1 hónapig tart.

3. legutóbb 48.7 kiló voltam és 161 centi (többet kell snatcheljek, ha a kosarasokhoz szeretnék felnőni )

4. megnéztem a kiírást, az én testsúlyom szneccstesztye 12 kilóval dukál.

ezt ugye egy RKCnek álmából felkelve is produkálnia is kell. 🙂

5. egyre jobban féltem a kezemet. kipróbáltam ma egy folyékony sebtapaszt, tapad. legközelebb többet várok vele száradni- de van egy olyan érzésem,hogy csökkent a hámsejtek ruganyosságát, vagyis egyben venné le a befújt réteg alatti felületet. Holnap megpróbálom a 16-ossal a 100 ismétlést ezzel a speckóizével befújva. Mert mégiscsak az az igazi. És ha leszedi a kezemet, arra az esetre meg van ultragyors hámosítóm. Voltaképpen nem értem,ezeket a dolgokat miért nem állandósítottam már régen…

6. Ma 100 szabályos jókedvű snatch @ 12 kg a snatch-zene alatt, de pont 3 perc alatt végeztem, Szerintem ilyen elegánsan még sosem végeztem el 100 snatchet, de  itthoni edzi lévén csak egy gratulálóm akadt meg a Dezső, a teknős  ( de az olyan egy hülye, alig bírta kivárni a végét,mert csütörtökön mindig adok Neki sunyiban még egy kis halat,és úgy tocsogált az akváriumban, mint Axl Rose erős alkoholos befolyás alatt.  Illetve……. a Dezső,mint RKC-aspiráns? )

2 hozzászólás to “mai snatch-teszt”

  1. Juci Says:

    Ügyes a Banyika, és Dezső után én is akarok gratulálni 🙂
    Akartam is a múltkor mondani, meg azóta is egypárszor, hogy 50 kiló alatt 12-essel kell, csak sose jutottam el addig, hogy tényleg leírjam, de akkor már szerencsére nem is kell 🙂

  2. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Köszi ,Juci Elvtársnő!
    Mondjuk ovábbra is a 16-ossal készülök, sose lehet tudni… 😀

Vélemény, hozzászólás?

