Vicces és ijesztő

Nahát ezért nem foglalkozom komolyan a varázslással.

Volt egy bizonyos kérdésem,és volt egy kártyapakli (nem saját). Nyolcszor csukott szemmel kihúztam “az erő” lapot. Ez volt ráírva, Die Kraft.

Nevetséges és rémisztő volt, pláne, hogy teljesen összekevertem,nem nyúlt hozzá más, és harmadszorra gyanakodva leellenőriztem,hogy nem véletlenül minden lap vagy legalább a fele ugyanolyan? és nem.

Aztán itt akkor meg is állunk-nem azért,mert beszari vagyok,hanem mert vannak tartományok,ahová szerintem én nem lépek bele szabad akaratomból.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Vicces és ijesztő”

  1. Juci Says:

    Az Erő nem-e veled-e van-e?
    DE!
    🙂

Vélemény, hozzászólás?

