Kezdem megszokni

jelentem kezdem megszokni a kosarasokat. Van egy jellegzetes spiritusz, egy hasonló,elég intelligens kisugárzása azoknak legalábbis,akiket megismertem vagy szereltem eddig,és kevésbé zavar már, hogy marhára töpörtyű vagyok Hozzájuk képest.Mondjuk András se az az alacsony kategória a 194 centijével, de azért az mégiscsak más.

és bizony segítőkészek is. bár nem tudtak nem nevetni,mikor fel kellett ugrálnom,mert nem értem fel Kinter György kezefejét az istennek se kinyújtott karja végén, de egyébként nem cikiznek ki,hogy na, megjött a sült krumpli hanyattlökve.

Vélemény, hozzászólás?

