Kis huncut újratervezés

Ha napokig az a határozott kényszerképzetem,hogy valami ferde, akkor vagy a Pizzzzzai Ferdetoronynál állok napok óta, valamit a struktúrán módosítani kell.

Nagyon elfáradtam a múlt héten is, ennek okai:

-a hold, naná 😀

– tervezés és megvalósítás összecsúszása

– felesleges órák elpazarlása (ez nálam Nagy Negatív Faktor)

– kevés alvás (igen,a szokottnál is kevesebb)

– több vasalás (buáááááááááááá)

Ahhoz már hozzászoktam 36 év alatt,hogy az Örökkévaló belenyúlkál a dolgaimba, na de Ő mégsem embertársam,és megteheti, as you like it ugye. (szeretem Shakespeare-t). De évkezdéskor nem volt pár órám mentálisan beállítani a ritmust, ami magától alakult, az meg nem jó nekem. Így akkor változtatás, és a Beast Challange-et is újratervezem, méghozzá kézkímélősebb módira,és nem könnyű-közepes-nehéz ritmusban. Ennek oka az, hogy hiába találom én ki, hogy hűdejól beedzek csütörtökön,ha mondjuk nem leszek rá alkalmas. Így olyan terv kell, ami tervezheti önmagát. Amúgy se tudok megcsinálni valamit úgy,ahogy van, mit tegyünk. Ha egy kb. amőbaforma elképzelést viszont elkezdek megvalósítani, általában szép szilárd egész lesz belőle útközben, mert ha rugalmas, nem lesz deformált. Megmondta az Antonio is, hogy Caminante, no hay camino. Se hace el camino al andar. Persze ha Machado portugál lett volna, caminho lenne az út,ami fonetikai szempontból máris szimpatikusabb  blogoszba öntése annak,hogy élünk.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

