Köszi Mindenkinek

Lezajlott az összeverbuválódós rendezvényünk, én nagyon jól voltam/vagyok egész nap.Mindenkinek köszönöm,aki eljött, hasznos is meg jókedvű is meg erős is volt ez a déj.

bővebben,ha majd lesznek képek 🙂

Reklámok

5 hozzászólás to “Köszi Mindenkinek”

  1. geryman Says:

    Klassz nap volt! Köszönjük!

  2. Tugyi Says:

    Köszönöm szépen a lehetőséget, a szeget , a dödöllét és a borda “ténymegállapítást”!:)

  3. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Gery,
    én is köszi, az izomlázam nevében is 🙂
    Tugyi,
    tök jó,hogy jöttél Te is! azért azt a kis bordaviccet, ha szembejön egy ultrahang, nézesd meg,mit lát,milyen felrakódást.

  4. Juci Says:

    Köszönjük szépen mégeccer, drága Banyika!
    Klassz volt minden, hasznos volt, érdekes, kellemes. Remekül éreztem magam.
    Sűrűbben kéne ilyeneket csinálnunk. Hol itt, hol ott. Ha nem ilyen messze, asse baj 😀

  5. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    Juci,
    örülök,hogy örülsz 🙂
    én is pártolnám a dolgot,hogy gyakrabban kellene összeröffenni,ez legelőször Zhelth-kor merült fel,mikor a Goldból mindenki hazamenekült 😀
    de a legeslegjobb,az egy We can do it edzőterem lenne bezony. mert akkor szervezni se kéne a találkozást és mindenki bármikor odajöhetne- na majd ha legközelebb felhúzom a fejemre a harizsnyát és aszondom “csak semmi cicó”, akkor ez a cél lebeg majd előttem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

