PUP

Aztán nem kell agyizomlázat kapni,hogy tudjuk:

the Push-Up Project.

A Project kezdete az általam (is) annyira tisztelt Szun-Jat-szen szülinapja (mindenki tudja, hogy orvos volt, ill. Csou En -lai és Csang Kai-sek dolgozott vele a Whampoa katonai akadémián? ez szerintem nincs benne a wikiben) meg Nagy Bandó András szülinapja is 😀 november 12.

Eddigi szereplők az Isti meg én. És bárki elkezdheti Lin Piao születésnapján is, mi a 100ra gyúrúnk. Eredetileg én csak megkérdeztem egy eléggé kedves ismerősömet 🙂 aki már nagyon régóta tud fekvőtámaszt végezni,hogy 100 az jó egyben? Mikor kiderült, hogy az már döfi, már cél is volt. Ezt elkottyantottam Istinek, mondta, velem tartana ebben. Utána jutott eszembe,kezdjük már egy nevezetes napon.

A cél szilveszter napjáig felfejlődni 100 fekvőig (szabályos és nem olyan rángatózós! törzs mozdulatlan,légzés ok) egyben. Napi egy vagy kettő kicsi vagy nagy gyakorláska. Nekem ez lesz az ébresztőm,mert máskor nem fér bele. Így ha véletlenül vki reggel fél hatkor kel, gondoljon rám NAGYON 🙂

13 hozzászólás to “PUP”

  1. Szomolányi Gergely Says:

    Csatlakoznék az elhatározáshoz én is !
    Már régen ki akartam próbálni.Szerintem a százasok klubja elég motiváló,hogy erőt vegyek a lustaságomon. Ti a mai naptól számoljátok és minden nap kettővel többet csináltok?

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      Gergő!
      nov. 12től gondoltam én. és ha egyszer tényleg meglesz, alapítok egy ilyen klubot valóban…még a Stramm Nyugdíjasklubom előtt! 😀

  2. efg Says:

    JÖVÖK!

  3. Szomolányi Gergely Says:

    OK! Asszem kemény nyugdíjasok lesznek a clubban.Mint egy veterán találkozó!

  4. ysty Says:

    Nyomjuk! 🙂

  5. M Says:

    En nem jovok 🙂 (de ezt is tudtad elore 🙂 )
    Pont temaba vag, errol az oldalrol mondanatok velemenyt?
    http://hundredpushups.com/
    Illetve esetleg Pavel huzodzkodo programjat nem lehet fekvotamaszra atirni?

  6. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    MIÉRT? a 100 fekvőtámasz árt a szépségnek ? 🙂
    na mindjárt megnézem a linket….

  7. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    hű ez a link érdekes…….

  8. ysty Says:

    HÁT ELKEZDŐDÖTT!
    Eljött a nap! November 12 ránk virradt (hajnali 5 óra előtt egy kicsivel, mert akkor jött át a gyerek…).
    Nyomtam gyorsan tizenötöt, nehogy lemaradjak. Széééépen lassan le, aztán bumm! fel! 🙂
    Manyikó! Adhatnál iránymutatást, mert tudod milyen eszetlen módon tudok csak edzeni ha valaki nem terelget lapátnyéllel. Szóval: hányat? mikor? hányszor? milyen zokniban? és kell e közben Mekka felé nézni? Asszem most csak ennyi jutott eszembe.

Vélemény, hozzászólás?

