Hazaértem

Múlt szombat óta a helyi csihipuhis, rám vigyázó szemeiket vető Kedves Barátaim között kisebb számháború folyt, hogy Ani mihez kezdjen feltett szándékával, hogy harcművészetekkel fog foglalkozni?

Egészen pontosan az történt, hogy kiderítették, nekem a testarányaimnak és alkatomnak megfelelő tevékenység a shotokan karate. Volt itt minden, ráérő rövid,bár annál koncentráltabb találkozások alkalmával, felkarpróbálgatás itt-ott, csípő, lépés, hara, “ki” mozgatás, seiza, légzőgyakorlatok stb.

Ez lett a szakvélemény,én pedig elfogadtam a jártasabbak indokait. Sosem kell ragaszkodni a mániákhoz (márpedig nekem igen nagyon tetszett a kyo,részben Anikyo 🙂 lelkesedése és egyéb más motivációk okán),ha teljesen megbízható emberek segítenek a döntésben.

Logisztikai szempontból most, hogy a Srácok rendelkezésére kell állnom,mert amiben csak tudom,segítem Őket, amíg Peti regenerálódik,egyszerűen nem tudom megoldani,hogy a saját munkám mellett plusz eljárjak a túróba a város másik végébe hetente 2szer. Ha mégis, akkor vagy nem lesz vacsora, vagy tiszta ruha, és én szeretek otthon lenni, ha nem is vasalok. Mindenesetre,ha valaha felszabadul időm,fogok a jó kyo csoportba menni, ahol elsőre mentem be edzésre,mert az az edző tökéletes.

Ahol végül kikötöttem, mégis a lehető legjobb megoldás, hiszen Cziráky Zoltán 6. danos mester a saját  RKC -t gyakorló tanítványom 🙂 és nagy szeretettel fogadtak,és igaza lett, ebben a tevékenységben nagyon sok örömöm lett. És főleg,minden mozdulatot,pozíciót tud elemezni RKC szempontból is,mivel egy elég zseniális típusú gondolkozó és elemző, jó tanártípus építészmérnökről van szó.(nagyon szeretem pl. azt a sárga házat,amit undorító Bauhausból egy teljesen guszta lakóházzá gondolt át)

A csoport kedves,barátságos, voltunk kb. 15en, ebből egy fehér, kettő kék öves, a többiek barna és fekete övesek. Sok alaptechnika volt, sok magyarázat, amit fel is jegyzetelek és kérdezhettem is,de alig kellett,mert mindig pont azt javított a párom (szintén feketeöves) vagy a sensei,amit éppen elbizonytalankodtam,de még csak fejben.

Szimpatikus nekem a kezdő szertartás és az energiaébresztés,hogy mindennek oka van,miért úgy van, a tökéletes legrövidebb korrekciót kaptam, és sok ismételéssel sok alapozás volt,és sokat tett a fejembe is az edzés. Fizikailag is nagyon okos felépítésű,jó ritmusú óra volt, ami meg egy különös érzés: otthon éreztem magam. Nem volt semmi ufóérzésem,mint ominózus pénteken (na megjött az RKC liba, vajon kibírja-e,hehe) hanem akikkel párba jutottam,mert volt több csere is, pár szóval,de kedvesen mindig megdicsértek ( “na ez szép volt”, alakul a csípő” sőt egyszer azt is mondta a feketeöves párom,hogy “nagyon szép volt, hű” és kijavították a lábfejemet,mikor az elején mozgott a térdem ( lábfejre figyelnek nagyon: IPPON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) és akkor szerintem hajrá nekem :-)))))

Marha jó kedvem van!

5 hozzászólás to “Hazaértem”

  1. M Says:

    Es jovo vasarnap mar Japan mesternel is fogsz edzeni? 🙂

  2. Juci Says:

    Hát ezt marhajó olvasni 🙂 Szuper, nagyon örülök!

  3. Attila Says:

    A lehető legjobb berkekbe kerültél…szuper…az remek,hogy egyből nagyobb tudású emberek között edzhetsz,mert az a baj a csak kezdő csoportokkal,hogy akarva akaratlanul is rád ragad a párod mozgása és technikája…:)

Vélemény, hozzászólás?

