Rei

do not forget that the karate-do begins and ends with rei.

Mivel kezdő vagyok, rögtön megtudtam,mi a vég is 😀

Funakoshi tudott valamit. Lelkiismeretfurdalásom is van,mert egyszer az általam tartott edzésen,mikor a karatésok részén voltunk, azt találtam mondani, hogy most aztán az utolsó 10 snatch reklámba illő legyen,mert megbüntet a Funakoshi mester (mert kint van a képe persze) ..remélem,nem haragszik,meg azért se,mikor kitaláltam,hogy annak a szép piros felkelő napot hivatott szimbolizáló körnek a zászlón vagy min a bejáratnál már nagyon ideje lenne festeni egy foganytút…bocsi,Mester így utólag is. Remélem, jó humora volt.

A Rei: rögtön az jutott eszembe: respect the kettlebell.  Meg az is, hogy én másokat mindig jobban tisztelek, mint magamat. Voltaképpen magamat nem is tisztelem, illetve nem szoktam ezzel komolyan gondolatban foglalkozni,pedig milyen fontos lenne. Nagyjából a hajtás miatt az utóbbi időben megelégedtem azzal,hogy működjek, teljesítsem,amit kell aztán jól van. Ez viszont nincs jól.

2 hozzászólás to “Rei”

  1. Anikó Says:

    Szerintem jó humora volt! 🙂 Szerintem ez vicces volt… 🙂 Jót mosolyogtam… 🙂

  2. Papucs Orrán Pamutbojt Says:

    akkor megúsztam a büntetést 🙂

Vélemény, hozzászólás?

