Mai geri, mawashi geri, Vincze Gery

🙂

A héten kicsit beszéltünk Geryvel, erre  a heti shotokan főmenü a Gery geri és típusai voltak ………

Ma kettőször megdicsérésre került a mae geri technikám,mert belemegy a csípő. Aztán mawashi geri gyakorlás volt, de nem ushiro mawashi, csak sima fülcimpánlegyintős 🙂  jól ment,bár ezt szinte sejtettem,hogy a sonkáim combizomzatom, amely a legtöbb teret igényli a dolgaim közül, na az majd a lábtechnikáknál fog segélni-és tényleg. Kumite is volt, de csak kicsi, váltott párokkal. András, egy nagyon aranyos (persze feketeöves,mi más ugye) társunk egyszer csak ütött, volt egy rúgás, megpróbálta ashi barai-al megbillenteni az egyensúlyomat, a következő kép pedig, hogy körhintáztam,ami nagyon kellemes volt, valahogyan felkerültem a hátára és azt hiszem forogni kezdett velem. Egyetlen ütést sem kaptam igazából, már megszoktam,hogy 3 milliméterrel a nózim előtt megáll a kéz. Aztán nevetve földretett, mókás volt !

Megtanultuk a macskaállást is például, meg a kiba dachit, és a végén: egy lélegző katát,ami egyszerűen csodálatos. Nem azért,mert én is le tudtam követni,hanem mert hatalmas a hatása. Tetszik nekem, hogy ennyire sokat foglalkozunk a légzéssel (is). Ezt a katát, amint kívülről tudom,felveszem videóra.

Itthon megmutattam persze a mae gerit, hogy milyen ügyi vagyok,de mivel A. véletlenül (ösztönösen ) előrenyúlt a kezével, és én éppen bemutattam, hát lett egy kis ütközés. Elvileg én ekkorát nem tudok rúgni, de asszem mégis. már beírtam a buddhista imamalomba,hogy légyszi ne legyen törött, de úgy tűnik, nem olyan vészes ..úgyhogy a továbbiakban ezt kerülöm, vagy tisztes távolságból gyakorlok. Például lufikon. ( volt nálunk itthon karácsonykor lufirúgó verseny, így az ötlet nem is idegen 🙂 )

Mindig olyan nekem, mintha valami ünnepnap lenne,ha shotokanra megyek,már reggel örülök. Sok energiám van az edzések után,olyan szép dolog ez.

Reklámok

6 hozzászólás to “Mai geri, mawashi geri, Vincze Gery”

  1. geryman Says:

    🙂 Megnyugodtam a bejegyzés olvasása után.

  2. Juci Says:

    Kezicsókolom a szamuráj Banyikának 🙂
    Mutasson videót, valszeg azt se fogom érteni, mert a szöveget se értem. Hát így jártam 😀

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      Juci, a videón magyarul fogok lélegezni, bosszúból,mert a legtöbb használható videó japánul van, azt meg én se értem, hehe 😀

  3. erdodim Says:

    Ez melyik kata? A Sanchin?

Vélemény, hozzászólás?

