sajnosság múlása

na, akkor megfázás kb.over. szombatra isteni jókedvű és gyógyult lettem, utána jött az Életemre Törő Chinaman a huzatjával, aztán elég szarul is voltam, meg most is, de csak kicsit.

aztán,mivel fiatalságom már tovatűnt, nem edzek betegen. Edzéseket tudtam tartani,meg jó sok órában fekvés, tea, friss citrongylé vedelése meg ilyenek. szépen tankönyv szerint múlik is a nyavalya.

(Á! rejtvény!! Isti kapásból kizárva!

mi ez magyarul? MOTHER’S BUTTER,BREAK IT OUT!)

Így a mai mozgás,ami rólam szólt, az abból állt,hogy lementem spárgába és úgy maradtam egy jó ideig, örülvén,hogy legalább nem köhögtem-tüsszentettem le a mobilitásomat. Aztán kész is.

10 hozzászólás to “sajnosság múlása”

  1. Juci Says:

    Anya vaja törje ki! 🙂

    Jobbulást! Rohaggyon meg a vírus.

    Asszem én leszek a következő. Körülöttem már majdnem mindenki elhullott (köhög, tüsszög, gyenge, lázas, ágybanfexik, papothív). Igaz, hogy általában csak 1-2 napig.
    Ja meg a fosóshányós is itt randalírozik a környéken.

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      Ippon!
      jaj remélem,nem leszel dádházs, nagyon rosszféle ez.nekem is hasonló volt a kórtörténetem,miután a Dezső kivételével mindenkit kiütött,akkor jöttem én. micsoda bunkóság.

  2. erdodim Says:

    Én úgy ismertem, hogy mother’s butter break come out 🙂 De erről már vitáztunk itt régen. 🙂

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      “törje ki” volt,és igen,volt már a rejtvény, akkoriban,mikor szerintem maximum 3 ember olvasta a blogomat, ha Téged kettőnek számollak,merolllllyan erős vagy. 🙂

      • Anikó RKC Says:

        Na ezt jól angolul gondoltam, aztán leírtam magyarul.
        szal: “break it out” volt, a break come out is muris, tör jön ki-ként.

  3. cscsaky Says:

    A nyavalya törné ki!!!! :-))))))))))))) Már ha szabatosan műfordítom.

  4. Szomolányi Gergely Says:

    Anyavajatörjeki nem tudom!

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      A rézangyalát, minden RKC hasonlóan gondolkozik? Oké Gergő, Neked is SPORTSZELET-ha jössz márc.5,akkor még friss is lesz…nem olyan,mint amit a Gábor rám bízott 2009-ben -aztán nem mertem már odaadni a Bazsinak a vizsgánkon,mert kb. 15ször megolvadt a táskámban 😀

  5. cscsaky Says:

    Biztosan azért sikerült kitalálnom, mert a kedvenc virágom a dontforget és a pörköltet is legable-ben főzöm.

Vélemény, hozzászólás?

