Ici pici edzi

Ma már nem bírtam.Köhögök még, de nem nagyon,és elkezdtem kicsiben. Megfogtam Gerzson fülét, és nekiálltam

JK-KK-BK-KK swing

10-10-10-10

20 guggolás izibe súly nélkül, á la Lacee Hírös Betyáredzése

5 kör.

aztán:

swing-snatch-lasssssssssan lehúz JK5 BK4

JK-KK-BK-KK swing 3-3-3-3

ebből 10 kör.

végül desszertnek

5 EKswing-1 clean

4 EK swing-2 clean

3-3

2-4

1-5

mindkét kézzel.

hát mit mondjak, sok nem volt, bár alig álltam le közben, jólesett, de a paravertebrálisaim petíciót készülnek írni,hogy ne hanyagoljammá Őket ilyen sokáig, a bordaközi izmaim meg szó szerint csikiznek örömükben. És kidugult a fülem, vagyis észre fogom venni,ha 10es hangerőn suttogok……végre valami.

Gondolkoztam, hogy a szrásztört hogy lehetne kettlebellel csinálni? Amit ilyen koronggal kellett mikor itt Crossfitteltünk és nekem nagyon megtetszett a gyakorlat. De nem jutottam semmire.

Csak vissza ne essek,mert eddig majd’ minden ismerősnek sikerült, EFG Kollégát is beleértve. (remélem, csak 1 napos lesz Neki a műsor,mert ez már fúj.)

Reklámok

2 hozzászólás to “Ici pici edzi”

  1. erdodim Says:

    Bár alapvetően nekem csak annyi közöm van a Crossfithez, hogy Lacee Crossfit Master kollégával közös a termünk 🙂 , de amikor egyszer csináltam ilyet 🙂 akkor az úgy történt, hogy egy (vagy rögtön 2) súly rack-ben, és onnan már csak a guggol-lök következik 🙂

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      köszi. mégis több köz,mint az enyém 🙂
      megpróbálom, de olyan karikával mókásabb volt valahogy.

Vélemény, hozzászólás?

