Have an Ice Day

Mindig az időjárásnak megfelelően 🙂

mozgi:

2X150 EK swindzsi @16kg

pár clean,mert jólesett. kb.20? igen, kb. 20. @16 kg? igen, @16 kg.

téerix, ha tudnám,mi a neve, nem írnám ilyen hosszan: fekvőtámaszpozíció, egyik gyíkláb beakaszt, hashoz viszont mindkettő szépen összetartva behúz  és vissza :10, oldalra 8-8, hadd szóljon. mindkét lábbal megcsináltam öt kört. ezt követően 3Xfél percet tartózkodtam a felső elég hülyén kinéző, de nekem azért kényelmes pozícióban, mely során -elnézést a kifejezésért- az Illető feneke a plafon felé néz,és a hasához be lettenvolt húzva a lába, mely közül az egyik vala beakasztva a bigyóba.

Este karate,

Elég bonyolult dolgok is voltak,főleg párban. A Sensei az elején megkért, mutassam már meg azt a bemelengetést,amit kettlebellen szoktunk csinálni,  fű egy kicsit fura volt, hogy én hónapos csibe kell kimenjek a sok  elképesztően ügyes társam elé, de úgy vettem észre, tetszett Nekik. Néha annyira koncentrálok,hogy elfelejtek a 30ból pár dolgot,amire figyelnem kell,akkor meg szoktak nyugtatni,hogy majd alakul, és érzem is,hogy alakul,és megvan ennek a folyamatnak a sebessége az idegrendszer részéről. Kis hátrány,hogy szerintem holnap hosszúujjúban FMSelem a judos gyerekeket, meg age uke-nél és gedan barai-nál jópárszor elmaradt a kis tekerintéske az utolsó pillanatban,és van esélye,hogy színes lesz az alkarom.

De azért tojáshéjasfenekű létemre jól megleptem a párba osztott ismerős srácot (bár nem volt szándékos) 🙂 mutatott egy lábsöprést, nekem meg a legbiztonságosabb megoldás a spárgába lecsúszás volt. Ilyen meghökkentéseket nem tanulunk, de jót nevettünk 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

