FMS Judo Sportegyesület Zalaegerszeg

Itt fent a képen a Szívemcsücskei 🙂

Szombaton egyáltalán nem számítottam rá,hogy 20 gyerek eljön… gondolom, Zoli személyes varázsa, a sok érem mostanában hatott? Vagy érthetően sikerült beszélnem a szülői értekezleten, ahová utólag is köszönöm a meghívást. több,mint 3 órán keresztül 2 csoportban szűrtem a gyerekeket, a végén a korrekciós gyakorlatokhoz a szülők is beálltak és a Doktorbácsi is, aki végigülte-nézte az egészt (Dr. Hosszú Zsoltról van szó. Egyedülálló volt a felkérés és elég nagy kihívás, ennyi személyt még nem szűrtem egy alkalomra, de nagyon figyeltem, jól ki is merültem 🙂 és a végére elég boldog lettem. Mindenféle gyerek volt, icipici, nagyobbacska, és olyan kamasz,akinek a csuklóját nem értem fel 🙂

Az eredmények és a csoportos gyakorlatok részletes kidolgozása a hét munkája. Komolyan: nem is álmodtam erről, hogy ez így alakulhat.

Ja, és milyen kicsi a világ, ezen a Diákolimpián Varga Zoli összefutott Ilyés Gyulával,akinek a nevét, legalábbis az öregebb RKC generáció elég jól ismeri, és régi barátok:

Vélemény, hozzászólás?

