Vendégségben

Ma hirtelen támadt felindulásból elmentem Gáborhoz edzeni. Mivel a Zeszti megpendítette már dél körül, csak nem hagyott nyugtot, szeretem is a Budot, meg kíváncsi is voltam,ki is tart ott karatét, de a legjobban azt szerettem volna, ha nem egyedül kellene edzenem, és akkor össze is jött a dolog. Kettő edzést csináltunk végig, volt bennük egy pici közös, a legjobb a soksok swing, mert bárhogy lehetett,és én VK meg EK-VK variációkkal is játszottam. Szóval jó volt, jó lenne többször is ilyen. Egészen átmozgatva érem magam,ja miután a keddi üjeség megengedte,hogy moczorogjak. Örülök,hogy csak 2 napos volt az a brrrrrrrrrrrrrrrrrrutálisan rémes izomláz, mert mégiscsak elég nevetségesen közlekedtem tőle.

A mai edzés konklúziója: a világ legjobb gyakorlata a swing!

És köszi szépen Gábor a lehetőséget! 🙂 meg mozsmá remélem,lesz szundítás is.

Vélemény, hozzászólás?

