Maholnap

Ismét sikerült megvillogtatnom a humoromat a címben, no.

Ma leellenőriztem,hogy a Gábor,egyébként tök jó edzésén pár percben elkövetett szuicid jellegű Ultrasliding mit hagyott az ízületi mobilitásomból. Vagyis kellemesen eltötyögtem pár percet fekve, mikoron meguntam aztat vala, akkor meg ülve,a végtagjaimat különböző helyekre pakolva,például a nyakamba- nem a kezemet 🙂 ) és eléggé jó volt. Aztán olvastam a Jucinál a kézenállást,és kicsit kézenálltam, és tudatosítgattam a vállamat, ki és beszórakoztam a lapockámat a tokjából meg vissza. Ekkor rájöttem,hogy a fal mellől le tudok menni hídba és vissza hátrafelé. Ez tetszett,ebből csináltam vagy tízet. Ezt fogom is még, mert igen jó érzés. Majd csörgött a telefonom, hogy menjek le segíteni a Dezső új antikváriumába akváriumába a kavicsokat felhozni, ezt meg is tettem, volt vagy nemtommenyi kiló instabil zacskóban egy csomó apró kavics,hát volt egy GradWorkout farmerswalk,mit mondjak. De mivel újabban figyelmes lettem arra,hogy ha egy igénybevétel elkezdődik, egy idő után átállok végtelen teherbírásra, mikor felértem a kavicsoscuccal, kinyomtam párszor military pressben és meg se kottyant. Kézenállni nem próbáltam meg a kavicsokkal 🙂

Rájöttem,hogy pszihés okok miatt nem tudok nehezebb belleket kinyomni, mert ez tutira nehezebb volt,mint 16 kiló. ráadásul totál instabil. namindegy.lehet,hogy az óvónéni ilyesmivel ijesztgetett engem,csak nem emlékszem 🙂

Holnap reggel a Landorhegyi Általános Iskolában kezdek a Gyerekekkel s Gyógyped Marcsival, és mudrákat fogunk tanulni meg megint hangtálazunk. Marcsi mondta,hogy nagyon várnak a Gyerkőcök, én is Őket. A következő mudrákat fogjuk tanulni légzéssel:

Hakini

Kaleshvara, az én nagy kedvencem

Tse

Uttarabodhi mudra

Viszek Nekik egy csomó ábrát, ahogy múltkor a nyugalomról,most a gondolkodásról-koncentrációról fogunk beszélgetni. RKC mindenhol: itt is érvényes,hogy nem lehet mindig feszíteni 🙂 Kicsit bonyolítja a dolgot, ezt megkérdezem majd, hogy is vannak vele, hogy az érzelmi világ szuperül alá tud dolgozni a szelleminek, de alá is tudja ásni. A mudrákkal és a légzéssel elég jól lehet manipulálni a neuroendokrin rendszert (na ilyen rondákat nem mondok majd), ami azt jelenti,hogy érzelmi gátlásokat fel lehet szabadítani,hogy ne legyen mentális folyamatoknak akadálya, hanem valamiképpen szponzora.

Nagyon szuper régi ábra lesz az első, a fejről:

hm…a Nagymamám kislánykoromban a “Barátság” területére készítette mindig kétoldalt a copfomat, nagynéném ellenben az önbecsülés zónájára fésülte állandóan föl. Biztosan attól lettem ilyen kis mókás 😀

Vélemény, hozzászólás?

