Akkor most jól beszámolok

A Sportágválasztóról.

– a szervezés meghökkentően jó volt, kaptunk sátrat, a shotokan képviselet közelében kaptunk helyet, pedig csak egyszer említettem szerényen Henriettnek, a szervezők végigjárták a rendezvény összes szereplőjét,mindent kipróbáltak,beszélgettek. Azt nem írom le, hogy a capoeirások, bár nagyon tüneményes, aranyos, kedves emberek, a lopótökös prüntyögicuccukkal micsoda forradalmi neurotranszmitter-elválasztást serkentettek a menekülési kényszerért felelős agyi területemen…. 😀 ÁPDÉT: A MARCI ASZONTA, HOGY AZT A DOLGOT ÚGY HÍVJÁK,HOGY BERIMBAU:

– mindenkivel készült Riport a Nagyszínpadon

– soksoksoksok érdeklődő volt

– nagyon meleg volt

– a hangulat kifejezetten vidám

– rengeteg FMS-t mértünk, eddig viszi a pálmát Gellén László, aki a saját shotokan klubom egyik rangidős, egy vagy kétszáz danos 🙂 mestere, az első ember,akit életemben direkt megütöttem 😀 de még régebben,az első edzésen,mikor foglalkozott velünk kiscsibékkel, szóval 58 évesen 18 pontos az FMS-e, és az összes 2 pontja határos igencsak a 3 felé.  Most végülis gondolkodhatok erősen,hogy ha nagy leszek, inkább GellénLaci legyek vagy Cziráky vagy Kawasoe Sensei? 🙂 🙂

– szerintem ma sokan emlegetnek minket,mert volt pár telefonom, hogy ez normális,hogy nem tudnak járni?

– legalább megtanítottunk vagy 300 embert guggolni, az tuti.

– édesek voltak az ovisok, Rahel volt óvónénije is hozta a jelenlegi csemetéit-majdnem az egyetlen ovi itt,ahol nagyon komolyan veszik a lábfej tornásztatását amúgy. Szépen okosan guggoltak, óvónénistül persze.

– volt néhány- vagy inkább elég sok öngyilkosjelölt, így mivel ketten nem voltunk túl sokan, második nap a 40 kilós bell nem jött ki velünk..messze volt az a rohammentő, na. Én üje még filóztam rajta, elkérjük-e az Egerszegi Beastet, de megegyeztünk,h. elég a negyvenes, aztán még abból is visszább léptünk.

HŐSÖK voltak a Zsivány Mazsolák (ex- NyomiBoys) részéről Attila és Isti, akik le-ezersnatcheltek abban a rettenet melegben, és Gábor,aki frissebb belles, le-ezerswingelt.

– nagyon jó volt este kint edzeni a pénteki esti napsütésben, gyönyörű volt swingelés közben nézni, ahogy a szemközti focipályáról hullámokban kapta fel a homokot a szél,és az csak csillogott a fényben..

– lehet,hogy egy kis napszúrást is kaptam, és még nem múlt el,mert ilyeneket nem szoktam írni,mint ez a fenti nyálmondat 😀

-szóval jó volt, nagyon, remélhetőleg nagyon konstruktívan hatott az egerszegi kettlebelles életre ez az egész,köszönöm Gábornak a kitartást meg hogy a hisztisségemet el tudja viselni ilyen kis türelmesen.

vicces apróság: pénteken öt kávé reggel 6-tól való elfogyasztása után délben iszonyú melegben átfutottam Annához az orvosi rendelőjébe (kb 20 perc,de tényleg futottam), előtte kb.200 méterrel megálltam,hogy eresszek már le. Kb kettő perc múlva már a rendelőben álltam, mert egy vizsgálatra mentem, erre mondja Anna,hogy akkor mérjük már meg a vérnyomásomat is. Á mondom nehogymár, rohantam, úgy kalapált a szívem még az előbb,mint az atom, simán az egeket verheti. Ja. 110/70 volt! Pulzus tiszta normális. Vicces tényleg.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

