Shotokan EB

egy fél élet lezajlott ez alatt a 2.5 nap alatt. Juj nagyon jó volt. Tatami four rocks!

Ismét rájöttem,hogy karatézni: létszükséglet🙂 Nagyon hiányzott nekem egy kettlebell, de kibírtam. Ha nyerek a lottón, akkor veszek magamnak egy saját senseit meg a Jucit kilóra edzőnek, és nagyon kóser lesz az élet😀

Bővebben később, most a héten behozom a soksoksok lemaradásomat. A legszebb dolgot le kell viszont írnom: voltam olyan szerencsés,hogy Israel csapatát én vezettem be a megnyitóra. A Hatikva alatt sikerült kicsit-de csak kicsit- elbőgnöm magam,mert egyrészt nagyon erős volt a hangulat, másrészt ezt az érzést,hogy ott állok több,mint ezer ember között egy Israel feliratú táblával a csapattal, na ezt nem kísérlem meg leírni-és mindig eszembe jut,hogy hol is énekelték ezt,és kik.

hm. ilyen kérdést már sokszor kaptam. megyek fel a táblával a warmup-csarokba,mondom shalom. mondják shalom. mondom soon we leave to the ceremony. mondják ok. kérdezik,do you live in Hungary? mondom yes. Kérdezik, when do you come home?🙂

Egy hozzászólás to “Shotokan EB”

  1. Szabó Anikó Says:

    Karatézni jó!🙂 Nagyon jó!🙂
    És egy ilyen élmény…. hmm…🙂 :):):):):):):):)

Vélemény, hozzászólás?

