fotókok

Megérkeztem a szállásra és a szobatársam egy Juci volt (alias Kardos Judit 1. dan), aztán megláttam az ágyneműt. Ez itt alább az utóbbi- ebből azonnal tudtam,hogy fergeteges 2 napom lesz.

A Nagy Videoton Csarnok egy szelete,és a Tatami Four,ahová kerültem.

Ez a három görög gyönyörű leányzó kataversenyen olyasmit produkált,amit két bíró is megerősített,hogy soha életében nem látott.Tökéletes volt-és olyan erős teret hoztak létre,hogy szinte megállt a levegő és nem lehetett máshová nézni.

England egyik csapattagjának volt ez a nagyon jó VFF cipője, aszongya az Ebayen vette.És megengedte,hogy lefotózzam. Nehezen mertem megkérdezni,mert egy akkora darab emberről volt szó, aki simán kulcstartónak használhatott volna engem,és ki tudja,hány danos-ilyen helyeken sose lehet tudni🙂

Szombat este a közeli kisKocsmában ment a sörözés,meg én beparadicsomléztem,ahol kb.15 fő tartózkodott kb. 50 dan értékben (de lehet,több😀 ) Ez egészen pontosan azt jelenti,hogy a pultoson és a helyi 1 db alkesz szúnyogon kívül csak én nem voltam a helységben tartózkodók közül nem feketeöves..érdekes érzés volt🙂

Beszélgettem a Három Grácia görög edzőjével is. Mondja,hogy milyen jók az állások pl. lábfejkorrekcióra,mert a pronációs effekt milyen rossz dolog. Á,nem ugrottam majdnem a nyakába örömömben🙂 És elővette a telefonját, mutatta fotókon a gyerekek lábfejeiről készült kisebb tanulmányt érdemlő dokumentációt, nézzem meg,pl. a kiba dachi milyen szépen korrigálta ezt és ezt a lábfejet nem is olyan hosszú idő alatt,mert ugye a horizontális boltozat stb.Három perccel azelőtt mondtam asszem GellénLacinak a mi klubunkból,hogy az egyik legjobb korrekciós gyakorlat,amit ismerek,az a zenkutsu dachi, de milyen jól lett összealkotva a többi is a csontos alátámasztás szempontjából is………

Annyira valószínűtlenül normális társaság volt ez az ilyenek miatt,hogy komolyan megkavarta a valóságérzetemet,mert a hétköznapokban ahhoz vagyok szokva,hogy Ádámtól-Évától szépen óvodás nyelven szinte el kell magyaráznom olyasmit, ami mozgástani szempontból közhely, csak az MBT-népesség kicsit mintha az agyműködését is kibillegtetné valahogy….

A kumite résztől tartottam kicsit,és kíváncsi is voltam. Nagyon tisztességes és méltóságteljes módon zajlott az egész, nagyjából higany sűrűségű mentális térben. Egyáltalán nem volt sok sérülés, ami igazolja azt is,hogy a shotokan karate elitje-és ezzel együtt az ilyen kis kezdők is,mint én- a kumitét nem keveri össze a verekedéssel, és a Funakoshi által lefektetett tiszta alapelveket őrzi,tartja. A figyelem elképesztő iskolázottságát láttam, az egyetlen pontos találatot, és a szó klasszikus értelmében véve sok nemes lélek találkozását.

Összességében borzasztó hálás vagyok,hogy ott lehettem.

Ezt a bejegyzést meg azért írtam meg,mert a Gábor RKC rám szólt🙂

Vélemény, hozzászólás?

