Édes sztori,heti edzés

Undorító hetem volt. Csak azért,mert szerintem az előbb volt hétfő,és rögtön ezekután már péntek?! bosszantó ez a naptáros találmány, a mayák meg a többiek  is inkább kettlebelleztek volna inkább a firkálás helyett..🙂

Na. Heti edzi, letoltam egy BJ1-2-3-at, 2X12-vel ( a snatchek is) , plusz egy snatchnap,amely nemtomhányperc volt, de letétel nélkül 250 snatch- de persze pihentem a fejem fölött a golyóval, meg egyszer rackben. a nyomásokat 2X8-cal,nehogy gardróbszekrény legyek hétvégére. Csak vicceltem ezzel a nyomásossal 😀

egy hónapig ez marad, aztán meg kitaláltam valami vicceset Rasival.

Édes kis történet,szerintem legkedvesebb szak manyi sikerem:

Egy Bácsika jött egyszer masszázsba, főleg csípőproblémái voltak. Jó csomós volt az izomzata, de könnyen engedett a rendszer, mondta,hogy nagyon jólesett ez az egy óra, nagyon jól érzi Magát. Megbeszéltük,hogy ha hazamegy, folyadékbevitel után pihen egy órát, két hét múlva megint jön. Nagyon jókedvűen hazasétált. Nekem nem tűnt fel semmi, jött a következő beteg, utána a megintkövetkező,stb. Majdnem este már csörgött a telefon,hogy ott vagyok-e még? Bejönne a fia hozzám..az történt ugyanis, hogy a bácsika csak bottal tudott járni, és kvázi ELFELEJTETTE használni a masszázs után, nálam hagyta. Ivott teát,mikor hazaért, aludt egy jót, mikor felébredt,jót mérgelődött a családdal,hogy már megint az unoka eljátszotta a sétabotját, miért hagyják,mikor nem is tud nélküle járni, aztán rájött,hogy pedig de….😀 persze nálam volt az a sarokba támasztva😀

3 hozzászólás to “Édes sztori,heti edzés”

  1. M Says:

    😀

  2. Nagy Laci RKC Says:

    Ez nagyon jó!:-)

  3. Juci RKC Says:

    Ez a sztori nemcsak aranyos, hanem kifejezetten ÓRIÁSI🙂
    Elképesztő. Szuper.
    Kelj fel és járj, oszt jóvan.

Vélemény, hozzászólás?

