Mozdony wazaari

Pár éve ugyanazon az úton szoktam agyszellőztetésként biciklizni télen-nyáron. Illetve ez az egyik útvonalam. Jelenleg hársfa, nyáriorgona és akácillatban megy a workout🙂

Először azért,hogy a bal oldalamat újra tudjam használni a mozgásban, ne csak dísz legyen a bal csonttá fogyott karom ottan kocsányon a coracoideustól laterálnak. Mindenféle versenyeket ki szoktam találni. Öregeket már nem előzgetek, hanem kb. 3. éve szoktam versenyezni az út egyik részén vasúti sínnel párhuzamos szakaszom az M62-essel,mindig az jön. (tudta valaki,hogy csak 10 db M63-as volt Magyarországon,azok se működtek túl jól? maradtak a 61, 62-esek) Először persze,mikor hallottam,hogy közeleg-ez egy igazi bandzsi dzsamping,mert olyan közel van a sín,mintha a hátamba akarna berontani a mozdony) jól nekitekertem, aztán ahogy jött a mozdony, le is hagyott, huss. DE MA KB. 20 MÁSODPERCIG együtt süvítettünk, én ötösben! Láttam a mozdonyvezetőt is,volt időm bőven megfigyelni: unatkozott😀 Ezt voltam olyan rendes és megadtam wazaarinak magamnak😀

Vélemény, hozzászólás?

