Rövid kis hírek

– mivel reggel 7kor kezdek és folyamatosan a nemtomhányadik hétvégét dolgozom keresztül, a napi edzésem, van,hogy fél éjfélkor 202 snatch, letétel nélkül, és ezt úgy sűrítem,hogy lehúzós, nagyon lassan lehúzós darabotkat is teszek bele, 22-55 darabig. Mondtam már,hogy nemigen bírom a kerek számokat ?🙂 a 202 snatch viszont minden nap lemegy, Grétivel,mert Gerzson vendégszerepel a Kosaras Srácoknál (akik előtt le a kalappal) Szhelyen. Erről majd bővebben,ha tényleg megnövelik 24 órát egy kicsit.

– kis délutáni fürdés már nemtommikor Bad Tatzmannsdorfban, de sajnos a speckó gabonás cukiba a retttttenetes zuhé miatt nem mentünk át😦 ellenben ettem egy nem olyan finom,mert eperlekvárral beújított Cardinalschnittét ( de tuti nem nach Omas Recept!) a Gumhalterben,meg is sértődtem a Moirákra, ha már olyan ritkán kívánom meg az édességet,miért pont eperszezonban jön rám az évi 4/2-es sütim ehetnékje?

– megmértem a testzsíromat, 16%.

– felújítottam Rasinak Pötyit és Gréti is méltó új ruhát kapott, igen édesek együtt, fotókok később.

– sikeresen végigtolmácsoltam ma az estét egy tök cuki malaysiai származású doktornőnek, aki azzal kezdte a preventív témájú előadását, hogy “EXERCISE”,és a hallgatóságot megtornásztatta- imádtam ezért🙂 Közben kiderült, szinkrontolmácsolásból elég profi maradtam. Viszont egy ilyen 3 óra után az agyam kapacitása erősen konvergál a zérus felé.

 

-szomorúan leellenőriztem,hogy az immáron Trepi-Kámán-Völgyi-TóthÁdám-mentes és előttem vezetőségileg rútul levitézlett ZTE KK levette-e a honlapjáról a kettlebell.hu-t. Szurkolok Gáspinak, aki itt maradt. És igen, le.

2 hozzászólás to “Rövid kis hírek”

  1. efg Says:

    De ugye tudod, hogy az a 16% nőknél biza nem sok?
    Valamelyik nap készülj egy kis meglepire (titokzatosan mosolygós smiley helye)🙂

  2. cscsaky Says:

    Ez a kosaras sztori is sajnos a pénzről szól. Itt Kecskeméten Tóth Viktor barátom, a női csapat vezető edzője és Völgyi Péter jó ismerőse példaként emlegeti a tavalyi munkátokat. Trepák fizikális fejlődését külön kiemelte, tulajdonképpen ezek alapján kért meg, hogy segítsek a kettlebellel a lányok erőnlétének javításában és a kisebbik fia gerincferdülésének javításában. ( Azóta a nagyobbik fia is jön a kicsivel és bőszen golyózik.:-) ). Két hónapot dolgoztunk heti kétszer, kedden volt a nyári szünet előtti utolsó foglalkozás. A lányok hozzáállása kiváló, erősödnek is. Mellesleg megkértek, hogy a nyári szünetre állítsak össze néhány gyakorlatsort, hogy augusztusban ne nulláról kelljen indulni.
    Most tehát úgy tűnik, hogy happysednek a dolgok, de nem merem elkiabálni.

Vélemény, hozzászólás?

