Kanyarodó főútvonal

Volt az a haláli🙂 négyes az RKC vizsgánkon, a Juci, mögöttünk meg a Bazsi és Misi páros. Kicsit megváltozott (ámdebárugye minőségéből fikarcnyit sem vesztett ) biokémiámat a mai napon teljesen helyrehozta (miután majdnem hasizomlázat kaptam a röhögéstől Gáborral 3 perces közös edzésünkön péntek este), hogy Juci blogjával kezdtem reggel 5kor mediballozás előtt, csak lelkesítésképpen, elkuncorogtam rajta megint, hogy Bazsi bánatában 3000 métert evezett, 1danos kollégánkkal meg váltottam 1-2 szót,és visszakanyarintott mindez ide,hogy írjak. Nem baj,ha nem értem, jó🙂

Sokminden történt,sokminden változott, világos már,hogy a lehető legjobb irányba. Edzeni rendszertelenül edzettem, ennek ellenére,mivel maradtam a nehéz súlyoknál és a swingeknél?🙂, sikeresen levizsgáztam Mark Reifkind Aranyembernél az idei RKC-n, ahol Juci (immáron RKC II !!) és tünemény PetőFeri társaságában asszisztáltam,és szuperül éreztem magam.

Mai edzi:

TRX lábbehúz magamalá (mi ennek az izének a neve??) mindkét láb beakaszt, 8 közép, 4-4 oldalt

3X10 swing@ 20 kg

TRX móka, jobb láb beakaszt, ugyanez

3X10 swing@ 20 kg

TRX móka, bal láb beakaszt, uez

3X10 swing@20 kg.

valamint 5X8 mp @2X 6 kg. nincsen 8 kilósom itt,és a költözködéskor,mikor az Elektrolux Intuition fedőnevű hűtőmet cipeltem,aki kicsit magasabb,mint én, és nincsen füle🙂 kicsit elment a bal oldalam szokás szerint. Úgyhogy hangolunk.

5 hozzászólás to “Kanyarodó főútvonal”

  1. Juci RKC Says:

    HURRÁ! Megint blogol a Banyika!!!

  2. efg Says:

    Én is de örülök🙂
    Egyébként a téerixes gyakorlatot egy téerixre járó kliens “bicska” néven azonosította. Azóta én így nevezem.

    Mellesleg meg nem értem, a hűtőszekrényes mókából miért kellett engem kihagyni, pláne ha még ilyen fogáserősítő blokk is volt a workoutban…
    🙂

  3. Nagy Laci RKC Says:

    Ennek én is nagyon örülök!:-)
    Végre,végre!

  4. cscsaky Says:

    Csókolom ! Ezexerint egyszerre kezdtük újra a blogolást. Örvendek!🙂

Vélemény, hozzászólás?

