Tigerkursus einz

Csak semmi cicó !

30 swing@20kg

TRX: ellengravitációs légibicska🙂 8 közép, 4-4 oldalra, mindkét láb beakaszt

5 kör, ebből az utolsó kettő egyik láb-beak- na erre meg kellett innom 3 egész csésze hideg jázminteát🙂

szünetet nem tartottam,mert nem fáradtam el,megittam még egy csésze hideg jázminteát eléggé sebesen, aztán

8 lassúdad MP@2X6kg

3-3 aquabag snatch, jk, bk.

Ebből öt kör. Ez utóbbi után megittam még két csésze hideg jázminteát. Az aquabag snatchek közben eszembe jutott, hogy ha esetleg legközelebb a Nagymama vasalóvizes kannájával kipróbálom (mert a gázpalack,amivel Ervinator snatchelt, sztem a derekamig érne) akkor esetleg ki lehetne nevezni engemet meg Manyinátornak vagy Banyinátornak? Nagyon jó amúgy az a vizes snatch, ajánlom jól. Hozzászokás-program alapozásnak nekem a vizeszsák-fejfölött-egylábonállás-fél percig volt.

ez nem igaz,hogy ez a wordpress nem akarja működtetni a linkelést. Nos, a jázminteám, aki gondolja pésztendkopi, Nagyon finom, a neve Dragon Pearls,nagyon speckó.

http://www.demmers.hu/index.php?main_page=product_info&cPath=20_5_29&products_id=263

2 hozzászólás to “Tigerkursus einz”

  1. Juci RKC Says:

    Én már most mexavazom neked a Banyinátor kitüntető címet!
    Kérdésem, hogy nem akarsz-e ennek megünneplése végett meginni egy csésze jázminteát?🙂

    Vizesvödörrel snatchelni még nem próbáltam, de swingelni már igen. Az is elég jóféle🙂

  2. esztercsEszterCs Says:

    Manyika, snatch ilyen lötyi-pötyi vizeszsákkal nagggyon komoly. Respect és mélységes 10-telet! Mennyi víz van egy ilyen Aquabag-ben?

Vélemény, hozzászólás?

