Gestern gerne

Na szal azt gondolom,hogy heti 4X 20 perces edzésblokkokat fogok avanzsálni,mert az edzéseim kora reggelre szorulnak.

Tegnap egy olyan edzést tekertem le,hogy nem is tudtam,mit fogok csinálni. Ha rövid és gyilkos dolgot szeretnék,akkor általában 100 snatch@12 kg,és ebből szokott 80 tájékán kifejlődni  a további 100 vagy 200 ismétlésre a swing-snatch vagy a lassssssanlehúzós snatch. Adott volt egy 12,egy 16 (Gerzson) és egy 20 kilós bell, meg én,meg hely, meg kb.20 perc.

Kezdtem snatchel, 10-10 @16kg,mert az intellektus azt jelölte ki, de a Zidegrendszerem és a kezem mást gondolt. Most már kb. jó a kezem,mióta Tracy edzését abba kellett hagynom,ha 2 nap múlva dolgozni is akartam, utólag rájöttem,hogy a bőröndömet soha nem fogom többé úgy cipelni,hogy 2 gyűrű van a cipelő kezemen,mert ez kissé kinyírta a mindent a kacsóimon,egészen az ízületi bemélyedésig (eslőre azt gondoltam, csak szokásos, de valahogy nem olyan volt a feeling, mélyebb lila foltocskás stb.)

Akkor gondoltam,jó lesz pár swing,mint mindig, 5KK,5EK,5KK egyben, ez @16kg és 5 kör, utána@20 kg, 2 kör.

Aztán swing-clean, el is felejtettem,milyen klafa ez 16-ossal, így akkor 5swing-clean@16 kg mindkét oldalra 5 kör, és 2 swing-clean @20kg mindkét oldal 4X, a 16-os manipulászilyók között.

ez így elég jó is volt,és előveszem megint a cleant nagy mennyiségben,mert szinte istenáldásaként hat rám, kábé mint a buffalo mozzarella🙂

Apropó feines hammipapi:

mostanság a kajám:

amaránth, főve, hal (makréla, lazac főleg, afrikai harcsa oder regenbogenvorelle) saláta, buffalo mozzarella-minden elismerésem a női bivalyoknak amúgy- aludttej házitejből, bio málnalekvár, Nagymama Narancslekvárja, dióolaj, tökmajolaj, kacsamáj, Finnish Krisp, jó vaj, paradicsomos kápolna káposzta, ha Pécsett vagyunk, kürtöskalács, halászlé (amit tudok már főz, alapot is ám! ), reggel,ha nem felejtem el, eszek chia-magot, de nem olyan nagy szám,mint a lenmag,legalábbis nekem a lenmag nekem jobban bejön, a világos héjú, meg búzafűlét iszogatok,ha nem felejtem el. Az új sláger a sárgarépa, amit bödönszám sütök, reszelek (mézesrépa) és néha becsúszik egy kis szegfűszeges-vörösáfonyás zabpehelykása mézzel, vagy köles. Kb. ilyenféléket eszegetek.

Vélemény, hozzászólás?

