Wasistlos

Az úgy volt,hogy..

volt tanítványom,akit már 2 éve nem tanítok angolul,csak conversation van néha, és nemrégiben Írországban egy angoltanárnő méltatta igencsak,milyen csudaszépen,igényesen beszél🙂 (csak én ne felejtenék rohamosan ebben a magyarul se tudó faluban itt,na mindegy,már egy év se) mindamellett,hogy közgazdászkodott egész életében, fest,kerámiázik és nagy fotós. Tudni kell Róla,hogy Hegyhátsálon él Feleségével, és 70 éves,és mivel közel 40 éve gyorsgyalogolnak és tornásznak minden nap,úgy néz ki,mint egy 40 éves pali.

Nos, Falunap volt,éppen Magyaroszágon vannak, és ez alkalomból nyílt a fotóiból egy tárlat a Csillagvizsgálóban. Meg is hívtak minket,el is mentünk Rasival, nagyon-tényleg nagyon- jól éreztük magunkat a kis 200 fős faluban, néztük a Holdat, Csillagokat (ez tök komoly ez a Csillagvizsgáló, leengedhető tető, számítógépes apparát állítja be, fókuszálja a hatalmas látcsőtörzsfőnököt, nameg a Csillagász Bácsi ) és ottragadtunk, egyrészt mert évek óta nem beszélgettünk normálisan, és volt jó társaság is. Ja, az egyik képen én vagyok a modell, egyszerű kép,egy ádventi koszorúval ülök még régen,mikor rengeteget mosolyogtam (igaz,kisebb horrorszünet után 2 hónapja megint ez megy🙂 ), nem is én, a kép nagyon jól sikerült, többen humorizáltak,hogy megjött a fotó élőben (én) meg kicsiben (Rasi)😀

Különös, hogy egyszer csak, hét éve is már, egy cégvezető a tanítványom lett,és elég gyorsan közös hangot találtunk, művészetek, társadalomról alkotott elképzelésünk, ha nem is mindig egyezik,de vitakompatibilis, főleg M-val, feleségével néha teljesen ugyanazokat a mondatokat reagáljuk le. A konyhában meg, akárcsak Jucinál vagy nálam, ugyanaz a típusú “flow” van🙂

Így szépen elment a tegnap és a ma egy része, aztán kezdtem a rövid, de tömör edzéseket.

CLEAN- hejjdehű:

30/15, 10 kör, 7.5 perc

swing-clean JK@12kg (8 db lett)

swing-clean BK @12kg

swing-clean JK@16kg

swing-clean BK@16 kg (7 db lett)

swing-clean KK@2X 12 kg.(6 db lett)

(ezt szeretném megcsinálni végig 2X12-vel.)

Egy jó nagy pohár hideg mentatea😀, glutty,mert igen kezdett gyöngyözni az az intelligens homlokom😀

30/15, 10 kör, na ugyan, mennyi perc?🙂

swing-clean-guggolás JK, 12kg

swing-clean-guggolás BK, 12 kg

Swing-clean-guggolás JK, 16 kg

swing-clean-guggolás, BK, 16 kg

swing-clean-guggolás KK, 2X 12 kg

na ebből is 2 kör, de azért az utsó 2X12-vel egyáltalán nem voltam gumimaci,és három ismétlést csináltam, lent a guggolásban pihentem, és növesztettem a gerincemet, ahogy Pavel kiadta feladatnak, a 24 kiló ellenében.

Érdekes fejlemény,hogy tömörödök. Remélem, a folyamat megáll,mert lötyögnek a gatyáim,miközben a súlyom meg nemváltozik. De, a hátam-gerincem nem csak jó,hanem egyszerűen örömforrás újabban. Igaz, igazi tatamin alszom, ez is tehet róla, meg a vasak. Kíváncsi leszek,mi lesz mondjuk 3 hét múlva,ha ez így megy,mert amúgy sem vagyok valami nagydarab állat, de kisebb olyan borzasztóan nem szeretnék már lenni.

Vélemény, hozzászólás?

