A Nagy Kommandor

Ahogy a Nagy Comodore…komondor…komód.. Kommandor megkommandolta, hogy be strong and courageous,és én ezt jól észre is vettem egy Nagyon Fontos, számomra a nekem való kiadásban “furcsa” betűkkel írott Könyvben, na ezt be is tartom. A snatchek mennek, emellett swingek @24 kg, 16 kg, 32 kg, cleanek 16,20, 24 kg, különböző létra fel-le és egyéb formációban.

A TGUt végeztem a piros vizeszsákkal, ez felettébb mókás gyakorlat,hogy úgy mondjam, és sok variációt kitaláltam mindenféle kilókkal, kinyomásokkal, rackbentartással és buttomupokkal. Egy szép,napsütéses október eleji kora délben, mikor volt egy fél órás szünetem, eccercsak egy BUP törökhöz támadt kedvem a kicsi piros 12 kilósommal. Szépen felálltunk és töröklefeküdtünk is.

Újdonság az ugyanolyannak tűnő edzéseimben, hogy egy darab 24kilóssal is szépen megy a goblet squat. Ezt még csak úgy végeztem mindig, hogy 2 db 12-es volt nálam,mert úgy könnyebb.

Egy hangyaásításnyit megint erősebb lettem🙂

A többi wasistlos:

2012 az egy nagyon jó év lesz asszem. Clair Davies Workbookja megéri a harmadik kiadást. Elkezdett járni hozzám egy tonna ember,aki masszázs professional,és a héten döbbentem rá,hogy ami nekem olyan egyértelmű,Nekik új. Mindenesetre szeretik a foglalkozásokat nagyon, nekem meg alakul az a jó érzésem,hogy az a rengeteg ember,aki hozzám jár, ha problémája van, tud keresni szakembert majd. Ha meglesz a workbook meg a szép ábráim, fú nagyon megemelkedik a masszázs színvonala errefelé…igaz, mi akkor már kissé odébb szedegetjük a ginkoleveleket ősszel, de ez akkor is jó.

FMS: az a helyzet alakult ki errefelé,hogy elkezdtek személyek FMS ügyben felhívogatni. Természetesen a kosaras közeg ill. annak a széle, de ez akkor is nagy dolog. Tök jó skizo helyzet: míg délelőtt esetleg beesik egy elrohadt acromioclavicularis gyúrós ízület, akit lehetetlen meggyőzni (illetve a tulajt) hogy ilyen háti görbülettel max. a Gabi-féle papírzacskós manőver lenne veszélytelen (fejérehúz, padlórafekszik,nem mozdul,megvárja míg meghal) pár óra múlva meg beesik egy kis asszimetria, aki meg figyusz: ÁTTANULMÁNYOZTA a weboldalt és szükségesnek találta az FMS-t!

Endlich, feines hammi pappi:

tojás, hagyma, hal, paradicsom, sütőtökkrémleves 3.0 (birsalma és sárgarépa és szerecsendió és babérlevél és sütőtök) sima sült sütőtök, de úgy,ahogy a Juci szokta, tényleg finomabb🙂, citrom, alma, dió (mert bibí kaptunk egy csomót. vettem egy igazi diótörőt is, sose volt még) mák méz és még több hal. Elképesztő mennyiségű libasültet és libazsírt készítettem az utóbbi időben (almásan,ahogy Lilla szokta, rozmaringgal, babérral, rózsaborsosan etc.) mert R. rájött,hogy ez a kedvenc husink jelenleg. Nekem gyerekkorom íze,mert szinte minden hétvégén vagy kacsa vagy liba volt, vagy néha vörösmarhahús vagy házicsirke a nagyszüleimnél.

Kipróbáltam a mosaliki vagy mosalki fedőnevű szimpatikusnak látszó pácolt izét is, hát nem egy nagy eresztés, de ez az egyetlen pácolt hal,ami nincsen totál tele tartósítószerrel,amit nem eszek, ha tehetem. Igaz, van egy fajta pácolt Herr Ing, ami nem 20 soros ismertetőt visel az üvegén “bevezetés a vegyiparba” témában, de az meg szilvás-diós, és ez egy ama ritka dolgok közül,amit ki sincs kedvem próbálni,fujj. Sajtot nem ettem,ellenben elképesztő mennyiségű aludttejet házitejből,amiért nem vagyok rest leszállingózni a pékségbehajnali reggel fejenállás és a snatch után.

Vélemény, hozzászólás?

