Visszafele

Visszafele, visszafele, a nyírfaerdő lángban áll, a kerti ünnep hó alatt. Nekem mindenről AZ jut az eszembe szinte :-)) ( hogy kerül egy RKC blogra Pilinszky János? Egyrészt imádom. Másrészt tudta,mi a Lényeg.És tudott is róla beszélni. Mitokondriális szinten🙂 )

Nos, ha a Juci nem lenne,akkor nem ez lenne a cím, de szerencsére van.

Készítettünk itthon Pavlova-tortát, amit utoljára Mark és Tracy Reifkind társaságában fogyasztottam, Juci készítette,és kicsit reménykedtem,hátha valaki nem szereti,de sajnos oooolyan finom volt…vannak fotók is,csak majd ha letöltjük,felteszem. Nem esett össze,olyan lett,mint egy óóóóóóóóóóóóriási csokis ahbcsók, a tetején a málna, hát nyamm.🙂

GoGyőr oké volt, de kihagytam 2 nap snatchet. Az utazás miatt úgyis foghíjas lesz ez a mindennapi snatch, de mivel olyan jólesett, elkezdem ha hazajöttünk majd megint.

A mudrákról szóló előadásomon nagyon, NAGYON sokan voltak. 60 főnél megálltam a számolásban. Jó volt a mikrofon is, jól sikerült, nagyon elfáradtam,és azon gondolkoztam közben,hogy honnan a szent szöszből gyűlt össze ennyi ember,aki nem néz komplett idiótának például a mudrák miatt is, kérdezgettek a kettlebellről is, senki nem fintorgott, húzta a száját vagy jegyezte meg,hogy júj, mondták,hogy ez tényleg érdekes stb. A végén még jó fél órát kérdések is voltak, sőt volt egy nyugdíjas nénike is,aki 10 éve foglalkozik a jóga mudrákkal,hozta a kis édes jegyzeteit. Szóval,mielőtt végleg elhinné az ember,hogy rendes,remekbeszabott ufó, nézzen körül előbb azon a terepen,ahol a közvetlen környezet megválasztásáról van szó,és nem rossz ötlet,ha legalább alapszinten van egy kis közös nevező.

Így köszönöm a Gy. Városi Könyvtárnak a meghívást,mindketten igen jól éltük meg a meghívást/előadást, beszélgetést.

Mi volt még?

Kezdő csoportjaim egyre inkább haladók. Van megint Bechterew-kórosom és PCPsem is, meg persze gerincsérvesek is, de ezt már megszoktuk.

Ma nagyedzést tartottam nekem 3 jó kis blokkal, és állomásokat csináltam 12- 32 kilóig, ezt nagyon szeretem, ezt az állomásos dolgot🙂 kezd 100 snatch, aztán 10 swingek, EK, MEK, darc, na azért a váltogatós swingeket még nem csináltam 32 kilóval, de egykezes kis ismétléseket igen.

És nem lehet megunni.

Egy hozzászólás to “Visszafele”

  1. Juci RKC Says:

    Fotókat a tortáról!
    Hogy csináltad, hogy nem esett össze?😮
    Nekem mindig összeesik. Akkor is finom, csak hát mégis szebb lenne, ha nem esne össze a kis nyavalyás habcsók.

Vélemény, hozzászólás?

