hfff

ez a wordpress… sok az újítás!

1. nem tudok a Jucinak válaszolni,hogy egy kis balzsamecet vagy sima ecet kell a Pavlova habjába mikor majdnem kész.mert kiköp a blogom,ha ráklikkelek a válaszra.

 

2. nézem,mi a túró az a kis EKG ott fent? ja már 48 órás statisztika is van? arra se emlékszem,hol van a nézettségi táblázat…

3. klikkkelek még párat,hátha mégis le tudom írni a Jucinak válaszban,hogy

egy kis balzsamecet vagy sima ecet kell a Pavlova habjába mikor majdnem kész.

erre meg feliratkoztam followernek a saját blogomra,és rögtön kaptam is egy emailt,hogy valaki követi a blogomat…gondolám, na Miss Marple vagy maga a gülüszemű Derrick? Erre nem, csak én engem…

jáááááááááááááj!

Egy hozzászólás to “hfff”

  1. Juci RKC Says:

    Balzsamecetet teszek is bele! Leírtam neked a receptet? Abban is benne van.
    Szépen fel is emelkedik, és aztán esik össze, mikor kiveszem a sütőből.

    Hogy kell követni téged? Ja megvan! Asszem. Mingyá kipróbálom😀

Vélemény, hozzászólás?

